Щорічна науково-практична конференція за міжнародною участю «Європейські принципи і стандарти підготовки публічних українців: орієнтири для України»

Щорічна науково-практична конференція за міжнародною участю «Європейські принципи і стандарти підготовки публічних українців: орієнтири для України»

5-6 листопада 2015 року в Національній академії державного управління при Президентові України було проведено щорічну науково-практичну конференцію за міжнародною участю «Європейські принципи і стандарти підготовки публічних українців: орієнтири для України».

Співорганізаторами заходу виступили Національна академія державного управління при Президентові України, Національне агентство України з питань державної служби, Програма розвитку ООН в Україні, Швейцарсько-український Проект «Підтримка децентралізації в Україні «DESPRO», Проект «Реформа управління на сході України» Німецького Товариства Міжнародного Співробітництва (GIZ).

2.png

Доповідь провідного наукового співробітника Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Олени Гриб’юк за темою «Стандартизація докторських освітньо-наукових програм та вимоги щодо підготовки докторів філософії» була схвально оцінена учасниками секційного засідання «Підготовка та впровадження нової програми доктора філософії (PhD)».

У роботі конференції взяли участь президент Національної академії Юрій Ковбасюк, заступник Міністра Кабінету Міністрів України, директор Урядового офісу з питань європейської інтеграції Наталія Гнидюк, керівник проекту Фонду Ганса Зайделя в Україні, Республіці Молдова та Румунії Даніель Зайберлінг, провідні вітчизняні та зарубіжні науковці, експерти в галузі державного управління, а також керівники вищих навчальних закладів України.

Президент академії Юрій Ковбасюк наголошував на необхідності перегляду повного спектру діючих програм та їх адаптації до змістовної частини вимог Угоди про асоціацію між Україною і ЄС, а також гармонізації стандартів підготовки фахівців за новою спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» рівнів підготовки «бакалавр», «магістр», «доктор філософії» (PhD) в умовах реалізації Закону України «Про вищу освіту», визначенні пріоритетів у професійній освіті державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування на сучасному етапі державотворення в Україні.

Заступник Міністра Кабінету Міністрів України, директор Урядового офісу з питань європейської інтеграції Наталія Гнидюк висловила прохання під час оновлення освітніх програм спрямувати зусилля академії на проведення тренінгів іноземною мовою з метою опанування управлінцями комунікативними вміннями задля гідного представлення українських інтересів на світовій арені.

Даніель Зайберлінг, керівник проекту Фонду Ганса Зайделя в Україні, Республіці Молдова та Румунії висловив підтримку у прагненні Національної академії до підвищення професійної компетентності фахівців у сфері державного управління.

Учасники конференції на секційних засіданнях обговорили питання формування навичок прийняття управлінських рішень у структурі підготовки бакалаврів з публічного адміністрування; європейських вимог до підготовки фахівців для майбутнього публічного адміністрування; національні парадигми підготовки управлінських кадрів у контексті соціогуманітарної безпеки; особливості підготовки магістра та доктора філософії в системі публічного управління; навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування в контексті європейського виміру системи підвищення кваліфікації; е-освіти як ефективного способу підготовки державних службовців в Україні тощо.

У рамках конференції відбувся круглий стіл з обговорення проблем і перспектив гармонізації ринку освітніх послуг та ринку праці. За результатами роботи щорічної науково-практичної конференції за міжнародною участю «Європейські принципи і стандарти підготовки публічних управлінців: орієнтири для України» прийняті рекомендації органам державної влади, науковим установам і навчальним закладам України щодо подальшого розвитку галузі знань.

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.