V Міжнародна наукова конференція «Цифрова освіта в природничих університетах»

1.jpg

17-18 жовтня 2018 року у місті Києві відбулася V Міжнародна наукова конференція «Цифрова освіта в природничих університетах» на базі Національного університету біоресурсів і природокористування України. Засновники конференції – Національний університет біоресурсів і природокористування України та Вроцлавський природничий університет. Співорганізаторами конференції вже другий рік поспіль є науково-методичний центр «Агроосвіта» та Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

3.jpg

Пленарне засідання конференції розпочав ректор НУБіП України д-р.пед.наук, професор, чл.-кор. НАПН України Станіслав Ніколаєнко, далі виступили: декан факультету інформаційних технологій д-р.пед.наук Олена Глазунова, директор центру дистанційного навчання Вроцлавського природничого університету Джоанна Марковська. Наступні виступи були присвячені глобальним питанням цифровізації освіти. Директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України д-р.т.наук, професор, академік НАПН України Валерій Биков доповів про цифрову платформу суспільства знань. Директор науково-методичного центру «Агроосвіта» канд.пед.наук, професор Тетяна Іщенко дала характеристику освітніх ресурсів у сфері аграрної освіти. Керівник україно-німецького проекту «Підтримка аграрної освіти в Україні» Ханс Георг Хассенпфлюк висвітлив питання сучасних цифрових технологій для аграрного виробництва. Приклад реалізованого STEM проекту навів проректор Таврійського державного агротехнологічного університету д-р.т.наук, професор Володимир Надикто.

5.JPG

Цього року Вроцлавський університет представляли директор центру дистанційного навчання Джоанна Марковська, директор центру іноземних мов Ева Хайдаш, професор Кшиштоф Печарка та представники центру дистанційного навчання Ізабелла Краснєвська і Сільвія Бяли.

6.jpg

Цікавою і захопливою була дискусійна панель «Вимоги агробізнесу до цифрової компетентності випускника природничого університету», яку проводила модератор Олена Глазунова з представлення двох груп ключових спікерів, якими були представники університетів та агровиробників. Питання були дискусійними і стосувались широкого кола проблем – від вимог щодо цифрових компетентностей сучасного випускника – до форматів співпраці з бізнесом для досягнення таких вимог. До дискусії активно долучились учасники конференції, які задавали запитання спікерам та висловлювали власні думки і погляди щодо проблемних питань.

8.JPG

9.JPG

Одна із сесій конференції «Формування і розвиток цифрових компетентностей в умовах впровадження е-навчання в природничих університетах» відбувалася під керіництвом Олени Кузьмінської, канд.пед.наук, завідувача кафедри інформаційних і дистанційних технологій. Різнопланові доповіді проголосили: про «Майбутнє університетів у контексті технологічної сингулярності» доповів д-р.пед.наук, В’ячеслав Осадчий, завідувач кафедри Мелітопольського національного педагогічного університету; про «Особливості розбудови іміджу молодого вченого із використанням цифрових відкритих систем» доповіла Анна Яцишин, канд.пед.наук, с.н.с., заступник директора з наукової роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України; «Цифрові методи в економічній освіті» представив Скрипник Андрій, д-р.е.наук, професор, завідувач кафедри економічної кібернетики НУБіП України; «Про організацію синхронного та асинхронного навчання» розповіла Ewa Hajdasz, керівник центру іноземних мов Вроцлавського природничого університету. Інші учасники конференції задавали питання доповідачам та долучалися до обговорення доповідей.

10.jpg

Дякуємо головним організаторам конференції – керівництву та працівникам Національного університету біоресурсів і природокористування України, які щиро опікували всіх учасників конференції, організували теплий прийом і на високому науковому рівні провели цей захід.

Додатково про конференцію:

https://www.youtube.com/watch?v=vW_vrfc70tA

https://nubip.edu.ua/node/51679

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.