Веб-конференції «НАПН України – українським учителям»

1.png

27-30 серпня 2018 року Національна академія педагогічних наук України провела традиційні веб-конференції в режимі онлайн трансляції для вчителів з усіх навчальних предметів.

На відкритті заходу 27 серпня виступили міністр освіти і науки України Лілія Гриневич, президент НАПН України Василь Кремень, заступник директора ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Роман Шиян, академік НАПН України Олександра Савченко.

Вчені академії присвятили свої виступи питанням модернізації освітньої системи України, зокрема змісту початкової освіти, нових освітніх і навчальних програм, нових підручників для 1, 5 та 10 класів, що запроваджуються цього навчального року, та апробації результатів науково-педагогічних досліджень.

28 серпня виступали з доповідями науковці Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

Сухіх Аліса Сергіївна, здобувач Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, надала учителям-предметникам та батькам поради щодо здоров’язбережувального використання сучасних засобів ІКТ: як користуватися смартфонами, планшетами, ноутбуками і не зашкодити здоров’ю.

2.png

Про особливості використання мультимедійних технологій як засобу підтримки інклюзивного навчання в дошкільних закладах освіти і початковій школі докладно розповіла Носенко Юлія Григорівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник Інституту.

3.png

Дементієвська Ніна Петрівна, науковий співробітник, експерт з безпечного використання Інтернет-ресурсів, поділилася з учителями педагогічними прийомами формування критичного мислення в інтернет-мережі.

4.png

Про різні можливості використання потужного електронного ресурсу бібліотеки НАПН України для потреб учителів доповіла Яцишин Анна Володимирівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, заступник директора з наукової роботи інституту.

5.png


Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.