XI Всеукраїнська науково-методична конференція «Комп’ютерне моделювання та інформаційні технології в освіті» (КМІТО’2018), присвячена 80 річниці від дня народження Айвена Едварда Сазерленд.

2.JPG

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України виступив співорганізатором XI Всеукраїнської науково-методичної конференції «Комп’ютерне моделювання та інформаційні технології в освіті» (КМІТО’2018), присвяченій 80 річниці від дня народження Айвена Едварда Сазерленда, що пройшла 21-22 травня 2018 р. на базі Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського, м. Одеса.


У своїх доповідях учасники конференції розглянули такі питання:

  • моделювання систем освіти і освітніх середовищ;
  • моделювання об’єктів та явищ у навчанні природничо-математичних та соціально-гуманітарних дисциплін;
  • теорія та практика STEM-освіти у середній і вищій школі;
  • віртуальна, доповнена та комбінована реальність в освіті;
  • розвиток, еволюція та конвергенція інформаційно-комунікаційних технологій в освіті;
  • теорія та методика застосування апаратних і програмних засобів інформатизації освіти;
  • теоретико-методичні засади створення і розвитку комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища, комп’ютерно-орієнтованих систем і засобів навчання;
  • прогностичні дослідження розвитку психолого-педагогічних засад і методів навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій;
  • теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі;
  • теоретико-методичні засади розробки методик використання ІКТ у різних галузях освіти.

Співробітники відділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти взяли активну участь у пленарному засіданні та роботі секцій.

Матеріали конференції опубліковані в журналі «Новітні комп’ютерні технології», Том XVI.

Анонси та оголошення

Конкурс на заміщення вакантних наукових посад

Відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад наукових установ НАПН України, затвердженого постановою НАПН України від 27 січня 2022 року № 1-2/1-12, Інститутом цифровізації освіти НАПН України 01 квітня 2024 року було оголошено конкурс на заміщення вакантних наукових посад.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.