Золота команда «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences»

1-2.jpg

15 березня 2019 року відбулася науково-практична конференція з міжнародною участю «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу» в рамках Десятої міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» та Дев’ятої міжнародної виставки освіти за кордоном «World Edu» на базі Київського Палацу дітей та юнацтва (ЮН-ПРЕС – Медіа-зал).

Мета конференції полягала у сприянні розвитку науково-дослідної та інноваційної діяльності в галузі інформаційних технологій, математичного моделювання, систем комп’ютерної математики та обміну досвідом для підвищення загального освітнього рівня учнів з предметів природничо-математичного циклу, в тому числі STEM-освіти, в контексті відкритої неперервної освіти.

Науковий керівник проекту і модератор заходу – Гриб’юк Олена Олександрівна, кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

З вітальним словом виступив Сільван Ріголле, Аташе з питань наукового та університетського співробітництва Посольства Франції в Україні.

У рамках роботи конференції відбулося офіційне нагородження переможців природничо-математичного конкурсу «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences».

Завдяки партнерській підтримці Посольства Франції в Україні учні - переможці природничо-математичного конкурсу «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» отримали прекрасну можливість використовувати безпосередньо цифрові мікроскопи в процесі виконання фізичних, біологічних, хімічних експериментів та реалізації відповідних проектних завдань.

Учасники конференції отримали унікальну можливість прослухати наукові доповіді:

Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу – кращий інноваційний досвід

Впровадження STEM-STEAM-STREAM-освіти в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі»

Гриб’юк Олена Олександрівна, науковий керівник, кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

Телекомунікаційний проект «SIEG: Science, Informatics, English, German. Чи варто вивчати природничі науки в комплексі?» - новаторський досвід

Ведищева Олена Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, Луцька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 5 Луцької міської ради Волинської області

Розвиток творчих здібностей учнів з використанням міжпредметних зв’язків в контексті STEM-STEAM-STREAM-освіти в умовах спеціалізованої школи.

Іванюк Антон Іванович, заступник директора з виховної роботи, вчитель англійської мови, Луцька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 5 Луцької міської ради Волинської області

Організаційні та методичні засади ефективного запровадження інновацій та дослідно-експериментальної діяльності у школі

Лабнюк Оксана Михайлівна, вчитель інформатики, Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради

Освітня робототехніка як універсальний інструмент для навчання, розвитку і виховання учнівської молоді

Лукавий Петро Миколайович, вчитель фізики та інформатики, Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради;

Реалізація STEM-освіти через проектну діяльність в процесі навчання фізики

Куліш Наталя Юріївна, вчитель фізики, Краматорська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Краматорської міської ради Донецької області

Використання системи динамічної математики GеоGebra в процесі навчання математики

Березюк Любов Олексіївна, координатор проекту, вчитель математики, Летичівський навчально-виховний комплекс № 2 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія» Летичівської районної ради Хмельницької області

Варіативна модель інноваційного освітнього середовища КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради»

Слушний Олег Миколайович, заступник директора з навчально-виховної роботи, Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради»

Використання дослідницької варіативної моделі навчання біології в закладах загальної середньої освіти

Церковний Ігор Леонтійович, вчитель біології, Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради»

Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в школі «Мрія»

Єрофєєва Ірина Олександрівна, координатор проекту, Приватна спеціалізована школа-гімназія «Мрія», м. Одеса

Пошуково-дослідницька та експериментальна діяльність на уроках біології як основа пізнавального розвитку учнів

Максимчук Лариса Миколаївна, вчитель біології, Рівненський НВК «Колегіум» Рівненської міської ради

Особливості використання ІКТ в процесі навчання предметів природничо-математичного циклу

Піонтковська Галина Рафіківна, заступник директора з навчально-виховної роботи, Шепетівська загальноосвітня школа І-ІII ступенів №1 імені М. Островського Хмельницької області

Міжпредметні зв’язки як дидактичний інструмент в процесі навчання географії

Горшеніна Світлана Павлівна, директор, Конотопська ЗОШ № 10 Конотопської міської ради Сумської області

Інтеграція навчання як засіб забезпечення системних знань учнів з різних галузей науки

Коляденко Ірина Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, Шосткинський НВК:СШ І-ІІ ступенів - ліцей Шосткинської МР Сумської обл.

Використання міжпредметних зв’язків в контексті підвищення ефективності навчання в умовах сільської школи

Луцик Єва Антонівна, координатор проекту, Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів села Городище Ківерцівського району Волинської області

Інноваційні технології формування екологічного системного мислення молодших школярів з використанням ІКТ

Козлова Жанна Геннадіївна, вчитель початкових класів, Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради


Модернізація інноваційного освітнього середовища дошкільного навчального закладу в контексті неперервності освіти

Журавель Наталя Володимирівна, координатор проекту, вихователь-методист, Комунальний заклад «ДНЗ №72 Вінницької міської ради»;

Феноменологічна модель освіти інклюзивного дошкільного навчального закладу: STEM-STEAM-STREAM (в рамках дослідно-експериментальної роботи).

Просєкова Олена Вікторівна, завідуюча, Комунальний заклад «ДНЗ №7 Вінницької міської ради»


У рамках роботи виставки відвідувачам було продемонстровано стендові презентації та майстер-класи дослідницького проекту «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» (в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою: «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі»).

Особлива увага зверталася на приклади застосування цифрових вимірювальних комплексів з метою вирішення питання оптимізації міжпредметних зв’язків у взаємодії дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та вищих навчальних закладів. У відповідності до завдань проекту було висвітлено проблеми та перспективи педагогічно виваженого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.

Гриб’юк Олена Олександрівна, керівник дослідно-експериментальної роботи, ґрунтовно розповіла про специфіку використання варіативних моделей комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в контексті неперервної освіти та презентувала кращий інноваційний досвід «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences».

15-16 березня проводилися інтеграційні заняття, розглядалися методики проведення польових досліджень та рольових ігор в контексті зазначеної міждисциплінарної проблематики.


Проводилися майстер-класи в рамках дослідно-експериментальної роботи «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі»:

Соціальне партнерство закладу дошкільної освіти: інтегрований підхід;

Інтеграція оздоровчих і логіко-математичних технологій в ЗДО;

Розвиваємо мовлення дитини цікаво;

Методика впровадження STEAM-проектів у початковій школі ЗЗСО;

Розвиток творчих здібностей учнів при вивченні англійської мови з використанням міжпредметних зв’язків в контексті STEM-STEAM-STREAM-освіти;

Використання цифрових датчиків для впровадження STEM-освіти ЗЗСО.

Усі заходи «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» відбулися на високому організаційному та науковому рівні. Обрана тема дослідницького проекту послугувала плідним підґрунтям для ефективного обміну думками із зазначеної проблематики. Обмін досвідом та аналіз процесів реформування освіти, що характерні для сьогодення країни, дали можливість спланувати подальшу діяльність у рамках проекту «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі».

Команда «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» отримала шість золотих медалей, що є свідченням високого професіоналізму.

2.jpg

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.