Круглий стіл на тему: «Вимірюй усе доступне вимірюванню та роби доступним ще недоступне»

Круглий стіл на тему: «Вимірюй усе доступне вимірюванню та роби доступним ще недоступне»

17 березня 2016 року було проведено круглий стіл на тему: «Вимірюй усе доступне вимірюванню та роби доступним ще недоступне» в рамках Сьомої Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти – 2016» під керівництвом провідного наукового співробітника Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Олени Олександрівни Гриб’юк.

До уваги присутніх було представлено новий дослідницький проект «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі», започаткований Інститутом модернізації змісту освіти МОН України спільно з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

Результати цих досліджень дадуть можливість оцінити реальний стан і тенденції розвитку освітньої системи України, зокрема STEM-освіти, в порівнянні з іншими державами світу.

Учасники круглого столу ознайомилися з можливостями використання на уроках фізики, хімії та біології в загальноосвітніх навчальних закладах додаткового обладнання, зокрема, вимірювальних приладів (датчиків).

Основні тематичні напрями роботи

1. Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу.

2. Використання систем комп'ютерної математики в наукових дослідженнях та освіті.

3. Програмне забезпечення дистанційного навчання.

4. Інформаційно-комунікаційні технології та середовища для професійного навчання.

5. Методика навчання природничо-математичних дисциплін та інформатики.

Програма круглого столу

Вступне слово

Косик Вікторія Миколаївна, начальник відділу цифрової освіти, фінансової грамотності та навичок підприємництва Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України

Гриб’юк Олена Олександрівна, керівник проекту, кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

Презентація дослідно-експериментального проекту всеукраїнського рівня за темою «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі».

2.jpg

Хошаба Олександр Мирославович, кандидат технічних наук, доцент кафедри захисту інформації, доцент кафедри програмного забезпечення, Sun Certified Professional, директор Інноваційно-комп’ютерного центру Вінницького національного технічного університету

Відкрита інноваційна навчальна платформа «Clever»: технічні аспекти і особливості використання

Живков Олександр Петрович, кандидат технічних наук, доцент кафедри фізико-технічних засобів захисту інформації Національного Технічного Університету України «Київський Політехнічний Інститут»

Використання вимірювальних приладів (датчиків) на уроках фізики, хімії та біології в загальноосвітніх навчальних закладах.

Левшенюк Володимир Ярославович, кандидат педагогічних наук, керівник науково-дослідної лабораторії «Змісту, методів і засобів навчання природничих дисциплін» Рівненського державного гуманітарного університету

Можливості оновлення навчального обладнання кабінетів природничого циклу засобами сучасної електроніки.

Бойко Анжела Іванівна, доктор філософських наук, доцент, завідувач кафедри Черкаського державного технологічного університету

Методологічні аспекти формування компетентностей в сучасному інформаційному суспільстві.

Вінниченко Євген Федорович, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформатики і обчислювальної техніки Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка

Використання педагогічних програмних засобів навчального призначення в міждисциплінарному контексті.

3.jpg

Федонюк Анатолій Ананійович, кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач кафедри вищої математики та інформатики Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки;

Математичні та фізичні підходи в моделюванні соціальних мереж.

Тютюн Любов Андріївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики та інформатики Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського

Особливості використання вільнопоширюваного програмного забезпечення у процесі підготовки майбутніх учителів математики

Бузько Вікторія Леонідівна, кандидат педагогічних наук, учитель фізики комунального закладу «Навчально-виховне об’єднання № 6 «Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів, центр естетичного виховання «Натхнення» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»

Інтегровані уроки фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій

Пікалова Валентина Валеріївна, кандидат педагогічних наук, доцент Харківського національного університету імені Г. С. Сковороди

Розв'язування практичних задач з використанням GeoGebra в курсі дискретної математики

Вакуленко Ірина Вікторівна, заступник директора ІІ з навчальної роботи, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

Самостійна робота учнів на уроках математики з використанням ІКТ

Покришень Дмитро Анатолійович, кандидат педагогічних наук, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського

STEM-освіта: проблеми та напрями впровадження

Перегуда Наталія Ігорівна, завідувач сектору навчальних програм інформаційно-комунікаційних технологій відділу цифрової освіти, фінансової грамотності та навичок підприємництва ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України

Впровадження ігрових технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів

Китайцев Олег Миколайович, завідувач сектору цифрових навчальних технологій відділу цифрової освіти, фінансової грамотності та навичок підприємництва ДНУ«Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України

Використання електронних освітніх ресурсів для викладання предметів природничого циклу

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.