Розроблення програм з підготовки доктора філософії та організація докторської підготовки в контексті модернізації системи вищої освіти відповідно до Болонського процесу

Розроблення програм з підготовки доктора філософії та організація докторської підготовки в контексті модернізації системи вищої освіти відповідно до Болонського процесу

11 листопада 2015 р. відбувся круглий стіл «Розроблення програм з підготовки доктора філософії та організація докторської підготовки в контексті модернізації системи вищої освіти відповідно до Болонського процесу» (Development PHD programs and organization of Doctoral Studies in the context of Modernization of Higher Education System in line with Bologna Process), що проводився спільно з Національним Еразмус+ офісом в Україні, Національним університетом «Києво-Могилянська Академія» за підтримки Виконавчого агентства з питань освіти, аудіовізуальних засобів і культури, ЕАСЕА (Брюссель, Бельгія), Представництва ЄС в Україні та Міністерства освіти і науки України.

2.jpg

Мета зустрічі - запропонувати рекомендації щодо запровадження вимог Болонського процесу в сфері наукової освіти третього циклу (кваліфікація PhD).

До дискусії в рамках круглого столу долучилися Олена Гриб’юк, провідний науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Жанна Таланова, НЕО в Україні, Світлана Шитікова, директор Національного Еразмус+офісу в Україні, представники вищих навчальних закладів України та структурних підрозділів Національної Академії Наук України.

В рамках круглого столу відбулася презентація проекту ЄС SPHERE. Координатор проекту ЄС «Підтримка експертів з реформування вищої освіти – HERE» (SPHERE-Іспанія) регіону Східної Європи Ольга Богуріна розповіла про можливості співпраці між Університетом Барселони та українськими вищими навчальними закладами.

Проректор Newcastle University (Сполучене Королівство) Елла Рітчі поділилася думками щодо викликів та рішень в процесі упровадження докторського циклу Болонського процесу в країнах ЄС в контексті забезпечення якості.

Радник Міністра освіти і науки України, Національний експерт з реформування вищої освіти Михайло Винницький та директор Докторської школи Національного університету «Києво-Могилянська Академія» Людмила Криворучко акцентували увагу на викликах та досягненнях України в запровадженні докторського циклу.

Круглий стіл «Розроблення програм з підготовки доктора філософії та організація докторської підготовки в контексті модернізації системи вищої освіти відповідно до Болонського процесу» відбувся в Конгренаційній залі Староакадемічного корпусу Національного Університету “Києво-Могилянська Академія”.

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.