Впровадження електронних освітніх ресурсів в систему початкової школи

Впровадження електронних освітніх ресурсів в систему початкової школи
Відбувся круглий стіл «Впровадження електронних освітніх ресурсів в систему початкової школи» в рамках Всеукраїнського педагогічного експерименту «Розумники» (Smart Kids). Керівник проекту С.Г. Литвинова, завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, доповіла про результати ІІ етапу дослідно-експериментальної роботи. Світлана Григорівна зазначила, що у цьому проекті реалізується не тільки дитиноцентриський, а й компетентнісний підходи. Саме електронні освітні ігрові ресурси дають можливість вчителю початкових класів застосувати компетентнісні завдання на кожному уроці, що було позитивним й дало поштовх до розширення експерименту. 
Директор ТОВ «Видавництва «Розумники» розповів про перспективи розширення Всеукраїнського педагогічного експерименту «Smart Kids» у 2016-2017 навчальному році, продемонстрував статистичні відомості щодо прогнозованої кількості нових навчальних закладів та відкриття нових класів у закладах, які вже є учасниками експерименту.
Начальник відділу цифрової освіти, фінансової грамотності та навичок підприємництва Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України Косик В.М. наголосила на важливість інтеграції новітніх технологій в освітній процес і моніторинг впровадження освітніх нововведень. Саме моніторинг впровадження дає можливість виокремити ті напрямки використання планшетів у початкових класах, які зручні учням, вигідні батькам і результативні для вчителя. 
У дискусії О.М. Китайцев і Н.І. Перегуда, завідувачі секторів відділу цифрової освіти, фінансової грамотності та навичок підприємництва Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України наголосили, що використання електронних освітніх ресурсів у початковій школі є невід’ємною складовою сучасного освітньо-розвивального середовища початкової школи, і невід’ємним атрибутом навчального процесу, що потребує наявності педагогічно й науково виважених методик їх використання.
Мельник О.М., асистент наукового керівника проекту «Smart Kids», презентувала методичні рекомендації щодо використання технологій «Smart Kids» у початковій школі.
На круглому столі було затверджено план роботи з вчителями-учасниками проекту на 2016-2017 навчальний рік та план розвитку й розширення проекту.
11.jpg
12.jpg

Анонси та оголошення

ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.