Співпраця Інституту цифровізації освіти з Управлінням освіти міста Варшави

Співпраця Інституту цифровізації освіти з Управлінням освіти міста Варшави

Співробітниці Інституту цифровізації освіти НАПН України, Ірина Іванюк та Оксана Овчарук, які вимушені були тимчасово переїхати до Варшави, налагоджують робочі зв’язки з Управлінням освіти міста Варшави. Учені допомагають створювати освітні можливості для українських учнів, батьків і вчителів.

За даними управління освіти міста Варшава, з початку війни в Україні Варшава прийняла до своїх дитячих садків, початкових і середніх шкіл понад 16 тисяч дітей і підлітків з України.

Всю інформацію щодо влаштування українських учнів до польських закладів системи освіти та дистанційного навчання в Україні можна знайти на сайті Управління освіти міста Варшава.

Сформовано на сайті актуальні відомості для батьків й учнів:

  • поради щодо зарахування дітей та підлітків до освітніх закладів Варшави;
  • посібник, що знайомить з польською системою освіти;
  • офіційний список українських онлайн-шкіл і платформ, де можна продовжити навчання дистанційно;
  • поради щодо надання психологічної допомоги дітям і підліткам та підтримки їх після пережитої психологічної травми;
  • функціонування варшавських спеціальних шкіл;
  • діяльність Української суботньої школи у Варшаві.

Для вчителів (польських та українських):

  • навчальні матеріали та рекомендації щодо підтримки дітей та підлітків у кризових ситуаціях, допомоги після психологічних травм, подолання стресу;
  • банк пропозицій роботи для вчителів з України, включаючи посаду помічника вчителя.

Також разом із Польським центром міжнародної допомоги започатковано проєкт «Готівка за роботу». Завдяки йому до кінця червня в комунальних школах і дитсадках буде працевлаштовано 200 українських вчителів, які приїхали під час війни. Вони працюватимуть помічниками та допомагатимуть українським дітям інтегруватися в заклади освіти. Витрати на працевлаштування українських вчителів на цьому етапі проєкту покриватимуть американські донори з організації CARE.

фото 3.jpg

Крім того, союз польських митрополій у співпраці з Управлінням освіти міста Варшава та з ініціативи Фундації «Я люблю Польщу» підготували польсько-український підручник під назвою «Познайомтеся та побудуйте стосунки», який буде регулярно доповнюватися новими темами. Він призначений для родин, які приймають у себе біженців або організовують вільний час для українських дітей. Його також можуть використовувати вчителі як додаткове джерело знань, що дозволяє дітям вивчати мову та отримувати цікаву інформацію про Польщу та Україну. Посібник включає тексти, малюнки та вправи.

фото 2.jpg

13 квітня 2022 року у Палаці Молоді Варшави відбулось офіційне відкриття пункту для дистанційного навчання українських дітей. Кімнати обладнані ноутбуками з українською клавіатурою, всі мають навушники, швидкісний інтернет. Діти мають можливість щодня з 9.00 до 13.00 комфортно навчатись дистанційно в своїх школах, або приєднавшись до онлайн-шкіл, що надали відкритий доступ для навчання під час війни.

фото 4.jpg

Такі пункти планують відкрити в різних районах Варшави, там діти зможуть не тільки займатись дистанційно, а й вивчати польську та англійську мови, отримати консультації психолога. Це важливо для України, наші діти мають навчатись в українській системі, бо ми всі повернемось додому. У відкритті пункту взяли участь мер міста Варшави Rafał Trzaskowski та заступниця мера Renata Kaznowska.

фото 5_мер і заст мера.jpg заст мера і директора Палацу.jpg

Під час заходу онлайн доєдналися заступник мера Києва Валентин Мондриївський, директор Департаменту освіти і науки Олена Фіданян, директор Київського ліцею бізнесу Людмила Паращенко. Це була насправді чутлива атмосфера під час зустрічі, офіційна з одного боку, а з іншого - дружня. Українці дякували за підтримку та допомогу, а поляки питали про те, чим ще можна допомогти українським дітям, щоб вони отримали доступ до освіти.

Відео брифінгу з журналістами, в якому взяла участь Ірина Іванюк, старша наукова співробітниця відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій

нашого інституту, під час відкриття дивіться тут >>>

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.