Четверта Міжнародна літня школи для вчителів-еспертів «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences»

Четверта Міжнародна літня школи для вчителів-еспертів «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences»

Відбулася Четверта Міжнародна літня школи для вчителів-еспертів «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» в рамках наукового дослідження за темою: «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» (науковий керівник – Олена Гриб’юк, к.пед.н., п.н.с. ІІТЗН НАПН України) на базі приватної школи-гімназії «Мрія». Проект реалізовується у цьому році за підтримки Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, Посольства Франції в Україні, Університету імені Адама Міцкевича в Познані (Польща), Міністерства освіти і науки України, інформаційної підтримки Одеської обласної державної адміністрації.

У рамках роботи цьогорічної IV Міжнародної літньої школи для вчителів-експертів "Clever: School of Natural and Mathematical Sciences" відбулося чимало цікавих та пізнавальних заходів:

  • Iнтеграційне заняття «Математичне моделювання в процесі навчання предметів природничо-математичного циклу»;
  • Цикл тренінгів: «Формування в учнів міжпредметних зв’язків між математикою та біологією під час проведення бінарних уроків» та «Інноваційні технології формування екологічного системного мислення школярів з використанням ІКТ. Дидактичні та психологічні аспекти»;
  • Iнтеграційне заняття «Методологія педагогічного проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання в школі»;
  • Майстер-клас «Використання ігрових моделей «Що? Де? Коли?» та «Брейн-ринг» на уроках географії»;
  • STEM-майстерня «Практична психологія в контексті впровадження варіативних моделей в ЗЗСО, ЗДО»;
  • Презентація «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу ЗДО і ЗЗСО»;
  • Дидактичні модулі «Інтерактивні методики навчання ВМ в ЗЗСО та ЗДО» та ін.

В рамках IV Міжнародної літньої школи «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» під час плідної роботи в рамка інтеграційних занять для вчителів-експертів успішно проведено також серію тренінгів: «Реалізація STEM-освіти через проектну діяльність в процесі навчання математики», «Розвиток обдарованих учнів в умовах макро та мезокультури. Поради практичного психолога» та «Проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання в школі»; «ART-проектування»; «Методичні системи навчання в ЄС».

Обрана тема дослідницького проекту послугувала плідним підґрунтям для ефективного обміну думками із зазначеної проблематики.

Прагнемо висловити щиросердечну подяку колегам-експертам:

Доктору Іоанні Шафран, науковому співробітнику Університету імені Адама Міцкевича в Познані, Сильвану Ріголе, Аташе з питань наукового та університетського співробітництва Посольства Франції в Україні за плідну співпрацю в рамках наукового дослідження за темою: «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі».

Наша «золота команда» професіоналів «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» працює в режимі 24/7. Усі ми просто любимо свою роботу та з приємністю працюємо в міжнародному форматі без вихідних, насолоджуючись результатами. Дозвілля та спілкування під час нашої роботи також надзвичайно важливе! Завжди прагнемо зробити робоче середовище максимально доброзичливим та сприятливим для виконання проектних завдань з одночасним зануренням в іншомовне середовище.

Відбулася також панельна дискусія «Модернізація інноваційного освітнього середовища дошкільного закладу освіти в контексті неперервності освіти» за активної участі дітей. І все це не фантастика, а реальність! Разом з дітками знаходили вихід з нестандартних ситуацій. Усі діти народжуються з великим розумовим потенціалом, варто їм тільки допомогти, але раніше потрібно змінити людську свідомість, поламати закостенілі традиції і привернути увагу батьків до усвідомлення ними ролі перших і найважливіших вчителів, що саме від них в більшості залежить доля їх дітей.

Вчителі-експерти успішно пройшли курс навчання за програмою IV Міжнародної літньої школи та пройшли відповідне підсумкове тестування. Обмін досвідом та аналіз процесів реформування природничо-математичної освіти, що характерні для сьогодення України, дали можливість слухачам Літньої школи напрацювати та схвалити відповідні рекомендації за результатами тривалої роботи та творчому колективу «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» спланувати подальшу діяльність у рамках міжнародної співпраці науковців та педагогів.

Фотозвіт і всі деталі можна переглянути за посиланням:

https://www.facebook.com/olena.grybiuk


Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.