Відбулася Четверта Міжнародна літня школи для вчителів-еспертів «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» в рамках наукового дослідження за темою: «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» (науковий керівник – Олена Гриб’юк, к.пед.н., п.н.с. ІІТЗН НАПН України) на базі приватної школи-гімназії «Мрія». Проект реалізовується у цьому році за підтримки Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, Посольства Франції в Україні, Університету імені Адама Міцкевича в Познані (Польща), Міністерства освіти і науки України, інформаційної підтримки Одеської обласної державної адміністрації.
У рамках роботи цьогорічної IV Міжнародної літньої школи для вчителів-експертів "Clever: School of Natural and Mathematical Sciences" відбулося чимало цікавих та пізнавальних заходів:
- Iнтеграційне заняття «Математичне моделювання в процесі навчання предметів природничо-математичного циклу»;
- Цикл тренінгів: «Формування в учнів міжпредметних зв’язків між математикою та біологією під час проведення бінарних уроків» та «Інноваційні технології формування екологічного системного мислення школярів з використанням ІКТ. Дидактичні та психологічні аспекти»;
- Iнтеграційне заняття «Методологія педагогічного проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання в школі»;
- Майстер-клас «Використання ігрових моделей «Що? Де? Коли?» та «Брейн-ринг» на уроках географії»;
- STEM-майстерня «Практична психологія в контексті впровадження варіативних моделей в ЗЗСО, ЗДО»;
- Презентація «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу ЗДО і ЗЗСО»;
- Дидактичні модулі «Інтерактивні методики навчання ВМ в ЗЗСО та ЗДО» та ін.
В рамках IV Міжнародної літньої школи «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» під час плідної роботи в рамка інтеграційних занять для вчителів-експертів успішно проведено також серію тренінгів: «Реалізація STEM-освіти через проектну діяльність в процесі навчання математики», «Розвиток обдарованих учнів в умовах макро та мезокультури. Поради практичного психолога» та «Проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання в школі»; «ART-проектування»; «Методичні системи навчання в ЄС».
Обрана тема дослідницького проекту послугувала плідним підґрунтям для ефективного обміну думками із зазначеної проблематики.
Прагнемо висловити щиросердечну подяку колегам-експертам:
Доктору Іоанні Шафран, науковому співробітнику Університету імені Адама Міцкевича в Познані, Сильвану Ріголе, Аташе з питань наукового та університетського співробітництва Посольства Франції в Україні за плідну співпрацю в рамках наукового дослідження за темою: «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі».
Наша «золота команда» професіоналів «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» працює в режимі 24/7. Усі ми просто любимо свою роботу та з приємністю працюємо в міжнародному форматі без вихідних, насолоджуючись результатами. Дозвілля та спілкування під час нашої роботи також надзвичайно важливе! Завжди прагнемо зробити робоче середовище максимально доброзичливим та сприятливим для виконання проектних завдань з одночасним зануренням в іншомовне середовище.
Відбулася також панельна дискусія «Модернізація інноваційного освітнього середовища дошкільного закладу освіти в контексті неперервності освіти» за активної участі дітей. І все це не фантастика, а реальність! Разом з дітками знаходили вихід з нестандартних ситуацій. Усі діти народжуються з великим розумовим потенціалом, варто їм тільки допомогти, але раніше потрібно змінити людську свідомість, поламати закостенілі традиції і привернути увагу батьків до усвідомлення ними ролі перших і найважливіших вчителів, що саме від них в більшості залежить доля їх дітей.
Вчителі-експерти успішно пройшли курс навчання за програмою IV Міжнародної літньої школи та пройшли відповідне підсумкове тестування. Обмін досвідом та аналіз процесів реформування природничо-математичної освіти, що характерні для сьогодення України, дали можливість слухачам Літньої школи напрацювати та схвалити відповідні рекомендації за результатами тривалої роботи та творчому колективу «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» спланувати подальшу діяльність у рамках міжнародної співпраці науковців та педагогів.
Фотозвіт і всі деталі можна переглянути за посиланням:
https://www.facebook.com/olena.grybiuk