Друга літня школа «Хмарні сервіси в освіті»

Друга літня школа «Хмарні сервіси в освіті»

13-18 червня 2016 року відбулася Друга Літня школа «Хмарні сервіси в освіті (Cloud services in education)» у місті Одеса на базі гімназії №7 та Оздоровчого центру «Одескабель», за підтримки Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

До літньої школи приїхали майже 200 учасників з усіх областей України та м. Одеси. Приємно було бачити представників інститутів підвищення кваліфікації педагогічних працівників м. Вінниці, м. Одеси, м. Черкас.

В рамках роботи Другої літньої школи «Хмарні сервіси в освіті» проводилися ґрунтовні тренінги з проектування хмаро орієнтованих навчальних середовищ та методики використання сервісів у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу.

Виступи спікерів проходили з цікавими презентаціями, рівневими практичними завданнями та майстер-класами.

Слухачі Другої літньої школи мали унікальну можливість познайомитися з ходом та проміжними результатами впровадження Всеукраїнського проекту «Хмарні сервіси в освіті» про який доповіла Литвинова С. Г., к.пед.н., с.н.с. Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, зав. відділу технологій відкритого навчального середовища, керівника проекту. Вона зазначила, що за останні місяці кількість сервісів, що можуть використовувати вчителі у своїй професійній діяльності збільшилася на 30%. Тому навчання вчителів у рамках неформальної освіти не втрачає своєї актуальності, а вимагає формування нових методів і підходів до її реалізації. Вдалим рішенням цього питання є організація і проведення тематичних всеукраїнських літніх шкіл.

Григор’єва С. Б., директор Дніпропетровського ліцею інформаційних технологій, розповів про тенденції розвитку сучасних ІКТ для розвитку шкіл з поглибленим вивчення окремих предметів і місце хмарних сервісів у підтримці особистісно-орієнтованого підходу.

Рудюка Р., керівник програми» Партнерство в навчанні» провідної ІТ-компанії зазначив, що без хмарних обчислень вже неможливо уявити собі майбутнє української освіти.

Коршунової О. В., зав. сектору цифрової грамотності відділу інформальної та неформальної освіти дорослих Інституту модернізації освіти презентувала новітні технології навчання інформатики учнів 7-8 класів і наголосила на тому, що сучасний учень потребує не тільки більше ігрових технологій навчання, а й технологій для співпраці.

У програмі Другої літньої школи було передбачено навчання для двох груп слухачів.

І група. «Новачки» - навчання здійснювалося відповідно до методичних рекомендацій «Методика проектування й використання хмаро орієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу» (авт. Литвинова С.Г.).

ІІ група. «Учасники проекту» - навчання здійснювалося за програмою «Розвиток хмаро орієнтованого середовища загальноосвітнього навчального закладу». У програмі навчання були наступні модулі: OneNoteClassroom, Створення сайтів в SharePoint, OfficeMix, Moodle Online, ClassDojo, Yammer, Sway, Lync та ін.

Для всіх учасників літньої школи було проведено тренінг з використання QR-кодів.

Оленою Коршуновою, співробітником Інституту модернізації змісту освіти МОН України та Світланою Литвиновою, к.пед.н., с.н.с. Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, зав. відділу технологій відкритого навчального середовища, керівника проекту було організовано і проведено он-лайн вебінар «Дорожня карта всеукраїнського проекту «Хмарні сервіси в освіті»».

1.JPG

2.jpg

4.JPG

5.jpg

Анонси та оголошення

Конкурс на заміщення вакантних наукових посад

Відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад наукових установ НАПН України, затвердженого постановою НАПН України від 27 січня 2022 року № 1-2/1-12, Інститутом цифровізації освіти НАПН України 01 квітня 2024 року було оголошено конкурс на заміщення вакантних наукових посад.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.