Друга Міжнародна Літня школа «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences»

Друга Міжнародна Літня школа «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences»

1-5 липня 2017 року відбулася Друга Міжнародна Літня школа «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» на базі готельного комплексу «Перлина Карпат» у Славське Львівської області за підтримки Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України.

Науково-дослідницька мозаїка Другої Міжнародної Літньої школи «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» була витончено-вишуканою, що підтверджувалось участю плеяди міжнародних та вітчизняних експертів, досвідчених фахівців, які глибоко досліджують і закладають вектори розвитку сучасної інформатичної та педагогічної науки. Інтеграційні заняття та тренінги переростали у жваві дискусії в рамках Оксфордських дебатів, Кочевідо, що спонукали до наукового пошуку, творення дивовижних міждисциплінарних проектів.

Учасники Літньої школи отримали унікальну можливість прослухати курс лекцій:

  • «Робототехніка в проектно-дослідницькій діяльності учнів»;

  • «Математичне моделювання в процесі навчання предметів природничо-математичного циклу»;

  • «Методологія педагогічного проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання в школі»;

  • «Системи комп’ютерної математики і візуалізація в проектно-дослідницькій діяльності учнів» (Олена Гриб’юк, керівник проекту, к.пед.н., п.н.с., Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПНУ);

  • «Система освіти країн ЄС: досвід Франції та перспективність інтеграції STEM- освіти у країнах ЄС».

Упродовж роботи Літньої школи учасники активно працювали в STEM-майстернях (П’ять модулів) «Використання цифрових вимірювальних комплексів в процесі навчання предметів природничого циклу». Завдяки партнерській підтримці DixiEdu вчителі-експерти отримали прекрасну можливість використовувати безпосередньо ЦВК та окремі датчики в процесі виконання фізичних, біологічних, хімічних експериментів та реалізації відповідних проектних завдань.

Учителі-експерти взяли участь у серії тренінгів:

  • «Проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання в школі»;

  • «Методики проектування та навчання ВМ»;

  • «ART-проектування. Комп’ютерне моделювання фізичних явищ і процесів»;

  • «Методологія педагогічного проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання в школі»;

  • «Методичні системи навчання в країнах ЄС (Б-ІІ)».

Під час Літньої школи проводилися інтеграційні заняття

  • «Специфіка навчання астрономії в загальноосвітніх навчальних закладах в контексті варіативності моделей КОСН»;

  • «Дослідження та інновації: можливості участі у програмах ЄС Horizon 2020 та COST» (Гадзало Анна, науково-дослідна частина Національного університету «Львівська політехніка»)

Поміж чудових Сколівських Бескидів на базі готельного комплексу «Перлина Карпат» в гірському Славське проводилися інтеграційні заняття, польові дослідження та розглядалися методики проведення рольових ігор в контексті зазначеної міждисциплінарної проблематики.

У рамках Другої Міжнародної Літньої школи «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» слухачам було продемонстровано приклади застосування цифрових вимірювальних комплексів з метою вирішення питання оптимізації міжпредметних зв’язків у взаємодії дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та вищих навчальних закладів. У відповідності до завдань проекту вчителі-експерти ознайомилися з проблемами та перспективами педагогічно виваженого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.

Гриб’юк Олена Олександрівна, керівник проекту, ґрунтовно висвітлила специфіку використання варіативних моделей комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в контексті неперервної освіти.

Друга Міжнародна Літня школа «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» відбулася на високому організаційному та науковому рівні. Обрана тема дослідницького проекту послугувала плідним підґрунтям для ефективного обміну думками із зазначеної проблематики. Обмін досвідом та аналіз процесів реформування освіти, що характерні для сьогодення країни, дали можливість слухачам Літньої школи напрацювати та схвалити відповідні рекомендації за результатами тривалої роботи та спланувати подальшу діяльність у рамках проекту «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі».

Учасники Другої Міжнародної Літньої школи «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» успішно пройшли навчання за програмою Літньої школи, пройшли відповідне підсумкове тестування та отримали сертифікати підвищення кваліфікації вчителя-експерта.

Анонси та оголошення

ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.