ІІ Українсько-польський науковий форум «Європейська інтеграція та національна ідентичність: інституційний і ціннісний вимір»

ІІ Українсько-польський науковий форум «Європейська інтеграція та національна ідентичність: інституційний і ціннісний вимір»

Днями у Національному університеті «Львівська політехніка» відбувся ІІ Українсько-польськиий науковий форум на тему «Європейська інтеграція та національна ідентичність: інституційний і ціннісний вимір», до участі в якому долучилися співробітники Інституту.

Олена Гриб’юк, провідний науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

Підвищення рівня природничо-математичної освіти України в контексті інтеграції в Європейський освітній простір.

Під час відкриття форуму виступив також заступник голови комісії національних меншин Сейму Республіки Польща, відомий громадсько-політичний лідер української спільноти в Польщі Мирон Сич, який представив делегацію польських науковців і згадав про їхню відкритість до співпраці.

Мета форуму – розкрити широку платформу для дискусії про політичну й інституційну адаптацію України до євроінтеграції та визначення умов формування європейської ідентичності українців і тих пріоритетів, що сприятимуть повноправному членству України в європейській спільноті.

У рамках наукового форуму відбувся круглий стіл та тривала робота в чотирьох секціях «Інституційні основи європейської інтеграції», «Європейська ідентичність та інтеграційні процеси в ЄС», «Тенденції зовнішньої та безпекової політики ЄС в сучасних геополітичних реаліях», «Інституційний розвиток громад: практичні аспекти та виклики».

ІІ Українсько-польського наукового форуму на тему «Європейська інтеграція та національна ідентичність: інституційний і ціннісний вимір» відбувається за участі Національного університету «Львівська політехніка», Міжнародного інституту освіти, культури та зв’язків з діаспорою, Інституту гуманітарних і соціальних наук та науково-аналітичного центру політичних досліджень «Вектор» Львівської політехніки, Інституту політичних наук університету Вармінсько-Мазурського у місті Ольштині, Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПНУ та за підтримки комітету Верховної ради України з питань європейської інтеграції, комітету ВР у закордонних справах, представництва міністерства зовнішніх справ у Західному регіоні, Львівської обласної ради, Львівської міської ради.

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.