Навчальний тренінг з використання мультимедійних технологій в інклюзивній дошкільній освіті.

Навчальний тренінг з використання мультимедійних технологій в інклюзивній дошкільній освіті.

29 квітня 2016 р. у Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені М.В. Остроградського фахівцями Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України проведено навчальний тренінг «Мультимедійні технології в інклюзивній дошкільній освіті» для вихователів ДНЗ.

Тренінг провели Юлія Носенко, к.пед.н., с.н.с., провідний науковий співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, та Жанна Матюх, аспірант Інституту.

Упровадження новітніх засобів, зокрема мультимедійних технологій, у навчально-виховний процес ДНЗ є невід’ємним складником розвитку інформаційного суспільства в Україні. Мультимедійні технології відрізняються низкою переваг, таких як інтерактивність, гнучкість, інтеграція різноманітних типів даних (текст, зображення, аудіо, відео, анімація), вплив на різні органи чуття. Їх використання відкриває широкі перспективи в навчанні, вихованні й розвитку дошкільнят, зокрема тих, хто має особливості психофізичного розвитку: можливість враховувати індивідуальні потреби дітей, надавати великі масиви інформації у стислий, доступний для дитячого сприйняття спосіб, позитивно впливати на розвиток психічних процесів (мислення, пам’яті, уваги, уяви, мовлення і т.д.).

Учасники тренінгу дізналися про особливості інформатизації ДНЗ на сучасному етапі розвитку суспільства; апаратні і програмні засоби, доцільні для впровадження в навчально-виховний процес; сутність мультимедійної технології та її різновиди, актуальні для ДНЗ – презентації, навчально-ігрові програми, мультфільми; розглянуто можливості використання кожного з зазначених засобів, продемонстровано наглядні приклади.

Окрім того, відбулось обговорення особливостей сприйняття дітей з різними видами порушень психофізичного розвитку; окреслено вимоги до відбору й рекомендації щодо використання мультимедійних технологій в навчанні, вихованні й розвитку дітей. Вихователям був запропонований банк навчально-ігрових програм, презентацій та мультфільмів, які вони зможуть використати в подальшій роботі з дошкільнятами, враховуючи надані рекомендації.

Проведений захід викликав резонанс в учасників, які висловили бажання й готовність до подальшого розвитку власних компетентностей щодо використання мультимедійних технологій в роботі з вихованцями.
1.JPG
2.JPG
3.JPG

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.