Підвищення кваліфікації "Основи етичного хакінгу"

Підвищення кваліфікації "Основи етичного хакінгу"
Співробітники та здобувачі Інституту цифровізації освіти НАПН України з 1 грудня 2023 року розпочали навчання за програмою підвищення кваліфікації "Ethical Hacking Essentials (EHE)" ("Основи етичного хакінгу") від EC-Council. EC-Council є найвідомішою та впливовою організацією у галузі навчання та сертифікації з кібербезпеки. Статус лідера у сфері кібербезпеки свідчить про високий стандарт якості та професійність навчальних програм. Навчання стало можливим завдяки створенню академії EC-Council на базі нашого Інституту.
Навчання за програмою "Ethical Hacking Essentials (EHE)" охоплює основи етичного хакерства та тестування на проникнення, та готує до кар’єри в галузі кібербезпеки. Цей курс познайомить слухачів із такими поняттями комп’ютерної та мережевої безпеки, як загрози та вразливості, злом паролів, атаки на вебзастосунки, атаки на мобільні пристрої та пристрої Інтернету речей, загрози при використанні хмарних обчислень, основи пентестування тощо.
В рамках курсу передбачено 20 годин практичних робіт у віртуальному середовищі iLabs від EC-Council.
Після закінчення навчання заплановано складання промислового іспиту з даного курсу з отриманням сертифікату відповідного професійного рівня від EC-Council.

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.