Сталість та спроможність інтернаціоналізації з метою модернізації вищої освіти

Сталість та спроможність інтернаціоналізації з метою модернізації вищої освіти

25-26 січня 2024 року в місті Терамо (Італія) відбулася установча зустріч учасників проєкту "Сталість та спроможність інтернаціоналізації з метою модернізації вищої освіти для дебютантів з країн Східного партнерства" (SIN-NEC-101129029), що виконуватиметься протягом 2024-2026 рр. в рамках проєктів ERASMUS+ за напрямом CBHE. Участь у заході взяли співробітники Інституту цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України: Світлана Литвинова, доктор педагогічних наук, заступник директора з наукової роботи, та Марія Шишкіна, доктор педагогічних наук, завідувач відділу хмаро-орієнтованих систем інформатизації освіти. Вони представили досягнення інституту та візію реалізації проєкту в аспекті цифрової трансформації освіти.

2.jpg

Участь у зустрічі взяли ключові особи проєкту: Laura Tudor - керівник проєкту, University of Teramo, Італія; Paola Pittia - координатор проєкту, University of Teramo, Італія; а також Aleksandra Jama (Carinthia University of Applied Sciences, Австрія) і Rainer Svacinka (Sumo technologies, австрійська компанія) – розробники інноваційної платформи для підтримки віртуальної комунікації учасників проєкту.

На зустрічі було представлено всіх партнерів проєкту, серед яких були 4 університети з України (Інститут цифровізації освіти НАПН України, Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний університет внутрішніх справ, Університет імені Альфреда Нобеля) та 4 університети з Вірменії (Eurasian International University, Armenian State Institute of Physical Culture and Sports, Yerevan Haybusak University, Northern University).

Під час заходу обговорювались такі питання, як: управління проектами; самооцінювання місій інтернаціоналізації та сталого розвитку закладів вищої освіти; підвищення потенціалу закладів вищої освіти; розвиток інтернаціоналізації у них за допомогою мовної стратегії, гетерогенного управління студентами та віртуального обміну; розбудова потенціалу сталого розвитку для сприяння інтернаціоналізації та взаємодії між академічними колами та промисловістю.

Учасники розробили план дій для реалізації І етапу проєкту, зокрема, підготовку до віртуальної комунікації учасників проєкту на інноваційній платформі та розроблення навчального модулю "Інтернаціоналізація в умовах сталого розвитку та цифровізації освіти".

Анонси та оголошення

Онлайн-форум

Запрошуємо вас 12.11.24 до участі у VІ всеукраїнському відкритому науково-практичному онлайн-форумі «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії». Інститут цифровізації освіти запрошує презентувати свої досягнення та поділитися досвідом під час роботи секції «Інформаційно-цифрові середовища закладів освіти: трансформація, безпека, вплив AI».

Програму заходу, тези Форуму, посилання на підключення будуть надіслані всім зареєстрованим учасникам. Електронний варіант збірника буде розіслано авторам. Також усім спікерам і зареєстрованим учасникам буде надіслано сертифікат щодо участі у Форумі.

Участь у Форумі безкоштовна.


VI міжнародна виставка «Інноватика в сучасній освіті», 23-25.11.24

Запрошуємо 24 жовтня відвідати вебінар «Сервіси штучного інтелекту для професійного зростання педагогічних працівників». Проводить: Мар’єнко Майя Володимирівна, провідний науковий співробітник відділу хмаро орієнтованих систем і штучного інтелекту в освіті Інституту цифровізації освіти НАПН України. Питання, що обговорюватимуться: використання інструментів ШІ в освітньому процесі (на прикладі ChatGPT і Gemini).


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.