Відбулася робоча зустріч з представниками навчальних закладів Республіки Польщі

Відбулася робоча зустріч з представниками навчальних закладів Республіки Польщі

Упродовж 19-21 жовтня 2016 року в рамках дослідницького проекту «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» відбулась робоча зустріч Олени Гриб’юк, керівника проекту, провідного наукового співробітника Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України з педагогами та директорами навчальних закладів Республіки Польщі, представниками провідних вищих навчальних закладів в Катовіце.

У ході робочої зустрічі Олена Гриб’юк окреслила пріоритетні напрями діяльності в рамках проекту ««Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» в контексті уточнення та реалізації програми експерименту в Україні із врахуванням міжнародного досвіду, зокрема представила досвід координації проведення ряду комунікативних заходів, підготовки до впровадження курсу з питань підсилення навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі, підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, вчителів, адміністрації шляхом проведення тренінгів, семінарів, інших заходів, у тому числі з мовної підготовки, а також досвід розроблення проектних пропозицій щодо започаткування відповідних навчальних програм в рамках проекту в школах України.

У свою чергу викладачі та директори шкіл Республіки Польщі коротко представили основні завдання та функції в рамках задекларованої проектної діяльності, визначили основну мету проведення експериментальної діяльності, експертної місії та міжнародної співпраці в рамках проекту.

У ході робочої зустрічі відбулось обговорення проекту «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» в контексті Стратегії підготовки рекомендацій та підвищення кваліфікації освітян – учасників проекту з проблематики європейської інтеграції до 2020 року, а також досягнуто домовленостей щодо можливості залучення експертів до організації тренінгових програм для науково-педагогічних працівників, вчителів, адміністрації навчальних закладів. Пріоритетними напрямами співробітництва було визначено підписання договору про взаєморозуміння, оновлення формату діяльності експертної групи, розроблення та реалізацію тренінгової програми навчання, проведення базових навчальних курсів, організацію підвищення кваліфікації,в тому числі з мовної підготовки.

За результатами робочої зустрічі було прийнято рішення щодо необхідності проведення наступної зустрічі та уточнено подальший план співпраці.

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.