Упродовж 19-21 жовтня 2016 року в рамках дослідницького проекту «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» відбулась робоча зустріч Олени Гриб’юк, керівника проекту, провідного наукового співробітника Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України з педагогами та директорами навчальних закладів Республіки Польщі, представниками провідних вищих навчальних закладів в Катовіце.
У ході робочої зустрічі Олена Гриб’юк окреслила пріоритетні напрями діяльності в рамках проекту ««Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» в контексті уточнення та реалізації програми експерименту в Україні із врахуванням міжнародного досвіду, зокрема представила досвід координації проведення ряду комунікативних заходів, підготовки до впровадження курсу з питань підсилення навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі, підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, вчителів, адміністрації шляхом проведення тренінгів, семінарів, інших заходів, у тому числі з мовної підготовки, а також досвід розроблення проектних пропозицій щодо започаткування відповідних навчальних програм в рамках проекту в школах України.
У свою чергу викладачі та директори шкіл Республіки Польщі коротко представили основні завдання та функції в рамках задекларованої проектної діяльності, визначили основну мету проведення експериментальної діяльності, експертної місії та міжнародної співпраці в рамках проекту.
У ході робочої зустрічі відбулось обговорення проекту «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» в контексті Стратегії підготовки рекомендацій та підвищення кваліфікації освітян – учасників проекту з проблематики європейської інтеграції до 2020 року, а також досягнуто домовленостей щодо можливості залучення експертів до організації тренінгових програм для науково-педагогічних працівників, вчителів, адміністрації навчальних закладів. Пріоритетними напрямами співробітництва було визначено підписання договору про взаєморозуміння, оновлення формату діяльності експертної групи, розроблення та реалізацію тренінгової програми навчання, проведення базових навчальних курсів, організацію підвищення кваліфікації,в тому числі з мовної підготовки.
За результатами робочої зустрічі було прийнято рішення щодо необхідності проведення наступної зустрічі та уточнено подальший план співпраці.