Випуск № 6 (98) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»

Випуск № 6 (98) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»
Шановні колеги, друзі, вчителі, викладачі, вчені! Пропонуємо Вашій увазі випуск № 6 (98) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index (ESCI), має JCI = 0,45 (2022) – Journal Citation Indicator в категорії Education & Educational Research.
Користувачі більше 200 країн світу звертаються до електронних ресурсів журналу.
У №6 (98) розміщено статті авторів з наукових установ та закладів освіти України та зарубіжжя. У випуск увійшли роботи науковців установ НАПН України. Читачам представлено результати фундаментальних і прикладних досліджень у галузі освітніх застосувань ІКТ, інноваційні рішення проблем впровадження ІКТ в освітній процес.
Тематика наукових публікацій охоплює напрями:
  • Методологія, теорія, філософія та історія використання ІКТ в освіті
  • ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті
  • ІКТ і засоби навчання у професійній освіті
  • ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти
  • ІКТ і засоби навчання у системі післядипломної педагогічної освіти
  • ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень
  • Штучний інтелект в освіті та освітніх дослідженнях

Географія авторського колективу випуску - це регіони України, зокрема: Житомир, Запоріжжя, Київ, Львів, Мелітополь, Миколаїв, Тернопіль, Умань та країни світу, а саме: Індії, Іспанії, Литви, Малайзії, Німеччини, Норвегії, Польщі, Словацької республіки, Угорщини, Чехії, Японії.
У випуску висвітлюють результати наукових пошуків та практичних напрацювань наукові і науково-педагогічні працівникі, які представляють такі заклади освіти і наукові установи:
  • Інститут цифровізації освіти НАПН України
  • Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини,
  • Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.
  • м.Тернопіль
  • Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
  • м. Запоріжжя
  • Київський національний торговельно-економічний університет
  • Український державний центр міжнародної освіти, м.Київ
  • Відокремлений підрозділ «Миколаївська філія Київського національного
  • університету культури і мистецтв», м. Миколаїв
  • Державний університет «Житомирська політехніка», м. Житомир,
  • Національний університет «Львівська політехніка»
  • Серед іноземних авторів:
  • Каунаський технологічний університет, факультет інформатики м. Каунас, Литва
  • Остравський університет, природничий факультет м. Острава, Чехія
  • Словацький технологічний університет, м. Братислава, Словаччина
  • Природничо-гуманітарний університет в Седльце, м. Седльце, Польща
  • Університет Обуда, м. Будапешт, Угорщина
  • Інститут кіберфізичних систем факультету Джона фон Неймана м.Будапешт, Угорщина
  • Інститут педагогічних наук, Люнебурзький університет ім. Лейфана, м.Люнебург, Німеччина
  • Політехнічний університет Валенсії (UPV), м. Валенсія, Іспанія
  • Норвезький університет науки і технологій, м. Тронхейм, Норвегія
  • Університет Цукуби, м. Цукуба, Японія
  • Університет Тезпура, м.Тезпур, Ассам, Індія
  • Педагогічний університет Султана Ідріса, м.Малім, Перак, Малайзія

Низький уклін вам, дорогі наші захисники і захисниці, щиро вдячні за те, що можемо продовжувати нашу роботу та презентувати вітчизняній і міжнародній науковій спільноті працю наших вчених. Ми переможемо! Слава Україні!

Анонси та оголошення

Міжнародна науково-практична конференція «Цифрова компетентність вчителя нової української школи 2024: інновації в умовах змін.

21 березня запрошуємо до участі у Міжнародній науково-практичній конференції «Цифрова компетентність вчителя нової української школи 2024: інновації в умовах змін», що проходитиме в онлайн форматі. На заході, що 7 років поспіль збирає вчителів, керівників шкіл, методистів, спеціалістів системи ППО, викладачів ЗВО, студентів, аспірантів, докторантів, наукових та науково-педагогічних працівників України і зарубіжжя, обговорюються актуальні проблеми освіти в контексті цифрових трансформацій.

Реєстрація учасників, зразок оформлення матеріалів та детальна інформація знаходиться на сайті за посиланням https://sites.google.com/iitlt.gov.ua/digitalteacherscompetence


ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


Опитування вчителів 2024 «Моніторинг готовності та потреб вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ»

Інститут цифровізації освіти НАПН України спільно з ДНЗ «Інститут модернізації змісту освіти» з 12 лютого по 31 березня 2024 р. проводить всеукраїнське онлайн опитування вчителів щодо використання ними цифрових засобів та ІКТ.

Запрошуємо Вас долучитись до опитування за посиланням https://forms.gle/JxWXQ8btuFDnUqNA6.


Методологічний семінар з проблем профільної середньої освіти

4 квітня 2024 р. відбудеться методологічний семінар «ПРОФІЛЬНА СЕРЕДНЯ ОСВІТА: ВИКЛИКИ І ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ». Методологічний семінар пройде у змішаному форматі. У роботі семінару передбачаються виступи на пленарному засіданні, проблемні дискусії на круглих столах, онлайн презентації інноваційних освітніх практик реалізації профільного навчання в різних типах закладів освіти. Серед наукових напрямів роботи семінару: Формування і перспективи розвитку цифрового освітнього середовища закладів профільної середньої освіти; Підготовка педагогічних працівників до профільного навчання в умовах реформування української освіти.


Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції"

Запрошуємо взяти участь у роботі IІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», яка відбудеться 26 квітня 2024 року в Донецькому державному університеті внутрішніх справ, м. Кропивницький в онлайн форматі.

Місія конференції: обговорення актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.

Прийом матеріалів конференції до 10.04.2024 р.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська.


Міжнародна наукова конференція «Штучний інтелект у науці та освіті»

1-2 березня 2024 року запрошуємо взяти участь у роботі Міжнародної наукової конференції «Штучний інтелект у науці та освіті» (AISE 2024).

Напрями роботи: ШІ в освіті, ШІ в науці, ШІ в економіці, Нейронні мережі та машинне навчання.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.


Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт

Запрошуємо студентів закладів вищої освіти до участі у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті».

Студентські наукові роботи, представлені на Конкурс, мають бути спрямовані на вирішення проблем використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, повинні містити елементи наукової новизни та практичної цінності з одного або декількох напрямів наукових досліджень, а саме:

  1. Інформаційно-комунікаційні технології у дошкільній і початковій освіті.
  2. Інформаційно-комунікаційні технології у загальній середній освіті.
  3. Інформаційно-комунікаційні технології у професійній освіті.
  4. Інформаційно-комунікаційні технології у закладах вищої освіти.
  5. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у наукових дослідженнях.