Випуск № 6 (98) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»

Випуск № 6 (98) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання»
Шановні колеги, друзі, вчителі, викладачі, вчені! Пропонуємо Вашій увазі випуск № 6 (98) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index (ESCI), має JCI = 0,45 (2022) – Journal Citation Indicator в категорії Education & Educational Research.
Користувачі більше 200 країн світу звертаються до електронних ресурсів журналу.
У №6 (98) розміщено статті авторів з наукових установ та закладів освіти України та зарубіжжя. У випуск увійшли роботи науковців установ НАПН України. Читачам представлено результати фундаментальних і прикладних досліджень у галузі освітніх застосувань ІКТ, інноваційні рішення проблем впровадження ІКТ в освітній процес.
Тематика наукових публікацій охоплює напрями:
  • Методологія, теорія, філософія та історія використання ІКТ в освіті
  • ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті
  • ІКТ і засоби навчання у професійній освіті
  • ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти
  • ІКТ і засоби навчання у системі післядипломної педагогічної освіти
  • ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень
  • Штучний інтелект в освіті та освітніх дослідженнях

Географія авторського колективу випуску - це регіони України, зокрема: Житомир, Запоріжжя, Київ, Львів, Мелітополь, Миколаїв, Тернопіль, Умань та країни світу, а саме: Індії, Іспанії, Литви, Малайзії, Німеччини, Норвегії, Польщі, Словацької республіки, Угорщини, Чехії, Японії.
У випуску висвітлюють результати наукових пошуків та практичних напрацювань наукові і науково-педагогічні працівникі, які представляють такі заклади освіти і наукові установи:
  • Інститут цифровізації освіти НАПН України
  • Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини,
  • Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка.
  • м.Тернопіль
  • Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
  • м. Запоріжжя
  • Київський національний торговельно-економічний університет
  • Український державний центр міжнародної освіти, м.Київ
  • Відокремлений підрозділ «Миколаївська філія Київського національного
  • університету культури і мистецтв», м. Миколаїв
  • Державний університет «Житомирська політехніка», м. Житомир,
  • Національний університет «Львівська політехніка»
  • Серед іноземних авторів:
  • Каунаський технологічний університет, факультет інформатики м. Каунас, Литва
  • Остравський університет, природничий факультет м. Острава, Чехія
  • Словацький технологічний університет, м. Братислава, Словаччина
  • Природничо-гуманітарний університет в Седльце, м. Седльце, Польща
  • Університет Обуда, м. Будапешт, Угорщина
  • Інститут кіберфізичних систем факультету Джона фон Неймана м.Будапешт, Угорщина
  • Інститут педагогічних наук, Люнебурзький університет ім. Лейфана, м.Люнебург, Німеччина
  • Політехнічний університет Валенсії (UPV), м. Валенсія, Іспанія
  • Норвезький університет науки і технологій, м. Тронхейм, Норвегія
  • Університет Цукуби, м. Цукуба, Японія
  • Університет Тезпура, м.Тезпур, Ассам, Індія
  • Педагогічний університет Султана Ідріса, м.Малім, Перак, Малайзія

Низький уклін вам, дорогі наші захисники і захисниці, щиро вдячні за те, що можемо продовжувати нашу роботу та презентувати вітчизняній і міжнародній науковій спільноті працю наших вчених. Ми переможемо! Слава Україні!

Анонси та оголошення

Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"

24 червня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбудеться Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару докторанти та аспіранти Інституту звітують про хід виконання та результати свого дисертаційного дослідження.
Семінар відбудеться в дистанційному форматі.


Онлайн-курс «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості»

Запрошуємо взяти участь у навчанні на онлайн-курсі «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості». Цей курс допоможе вам:

  • зрозуміти концепцію відкритої науки: дізнатися, як вона впливає на процес рецензування та яким чином можна використовувати її принципи для підвищення якості наукових публікацій;
  • опанувати новітні інструменти та методи: ознайомитися з цифровими платформами та інноваційними технологіями, що спрощують процес рецензування та роблять його більш прозорим;
  • розвинути навички рецензування: навчитися давати конструктивний зворотний зв’язок, аналізувати наукові статті та інші матеріали в умовах відкритого доступу;
  • дізнатися про етичні аспекти та виклики: розглянути питання конфіденційності, прозорості та об’єктивності в сучасному науковому середовищі.

25 червня 2024 року о 15:00 відбудеться презентація онлайн-курсу.

Реєстраційна форма https://forms.gle/rs4pk5ygyHi33X7M8


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.