Ювілейний Дитячий Форум у Львові

Ювілейний Дитячий Форум у Львові

01-04 червня 2017 р. Відбувся Дитячий форум у Львові у форматі великої просторової гри-квесту «Космовізія: супергерої та книжкова туманність», де кожен учасник, від самого маленького до великого, мав можливість поринути у незвичайний світ дитинства та науки.

Другий рік поспіль Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України виступив програмним партнером Форуму. Свято науки та дитинства має на меті популяризацію освіти та науки серед школярів, заохочення до здобуття нових знань і вибору наукової кар’єри у майбутньому.

Команда «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» у складі Гриб’юк Олени, Слободянюк Олесі, Пархомчук Тамари та Щур Оксани продемонструвала усім присутнім перспективи української науки та освіти шляхом презентації наукових винаходів та проектів, мистецьких заходів та дивовижних перформансів.

Заходи проводилися в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі».

Команда проектантів була відзначена подяками за професіоналізм та сприяння у проведенні Дитячого Форуму. Для дітей різних вікових категорій було продемонстровано видовищні наукові експерименти, проведено заняття з робототехніки і перегони міні-роботів, було продемонстровано роботу 3D принтера та розповідалося про Всесвіт, сонячну систему та дослідження космосу і не тільки.


Про Дитячий Форум у цифрах:

  • 1350 дітей отримало статус «Супергерой».

  • 1464 заходів відбулося за програмою Дитячого форуму.

  • 11 206 осіб відвідало Дитячий Форум.

  • 440 учасників взяло участь , серед яких – науковці, видавництва, музеї, театри, бібліотеки, виробники іграшок, громадські та освітні організації, автори, художники, музиканти, мандрівники.

lviv-2017.jpg


Анонси та оголошення

ІV МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» - 2024

Вельмишановні колеги, запрошуємо до участі в міжнародній конференції, яка відбудеться у змішаному форматі 30 квітня 2024 року.

Наша мета: розвиток теоретичних засад і обмін практичним досвідом застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.


ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.