21 березня Всеукраїнський проект «Розумники» був представлений у Рівному

21 березня Всеукраїнський проект «Розумники» був представлений у Рівному

21 березня Всеукраїнський проект «Розумники» був представлений у Рівному. Для вчителів міста та області у Рівненському обласному Інституті післядипломної педагогічної освіти протягом дня було проведено одразу 2 науково-практичних семінари, присвячених педагогічному експерименту та інноваційним технологіям в початковій школі.

Окрім команди проекту «Розумники», до мікрофону були запрошені заслужений вчитель України, перший проректор Рівненського обласного ІППО, Іван Васильович Вєтров та заступник начальника управління освіти у місті Рівному – Катерина Іванівна Сичик. Учасників семінару привітала ректор РОІППО Алла Леонідівна Черній. Спікери, виступаючи перед учителями та директорами шкіл, наголосили на необхідності змін та застосуванні нових підходів для навчання школярів.

Під час семінару відбулось пряме включення з Києва – науковий керівник експерименту «Розумники» Світлана Григорівна Литвинова, розповіла про перебіг експерименту, відмітила позитивні зміни, які спостерігаються у школярів, які навчаються у класах Smart Kids.

Як впливає на учнів використання ігрових ресурсів? За даними дослідження, у дітей на 25 % виріс показник стійкості уваги. Також було виявлено, що під час роботи із завданнями зростає точність уваги, спостережливість, якість сприйняття інформації з екрану тощо.

До проекту «Розумники» долучаються нові школи, відкриваються нові класи – за три роки до спільноти Smart Kids приєдналося понад 100 вчителів молодших класів.

«По всій Україні наша велика команда проводить навчальні семінари-тренінги, які допомагають підвищити рівень ІКТ-компетентності вчителів початкової школи. Ми розказуємо про технологію Smart Kids, показуємо, як за нею працювати, організовуємо для вчителів – учасників експерименту конкурси. Постійно проводимо круглі столи і обговорюємо проблеми початкової школи», – відмітила Світлана Григорівна.

Окрім семінарів у регіонах, в рамках проекту «Розумники» 31 березня відбудеться III Всеукраїнська науково-практична конференція у Києві, яка збере всіх учителів, які є учасниками проекту, а також тих, хто тільки планує використовувати сучасні інтерактивні технології на уроках у початковій школі.

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.