Cемінар учасників дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою "Варіативні моделі комп'ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі"

Cемінар учасників дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою "Варіативні моделі комп'ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі"

11 березня 2016 року на базі комунального закладу "Луцький навчально-виховний комплекс №9 Луцької міської ради" за підтримки управління освіти Луцької міської ради та міського методичного кабінету був проведений семінар учасників дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою "Варіативні моделі комп'ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі" під керівництвом Гриб'юк Олени Олександрівни, керівника експерименту, кандидата педагогічних наук, провідного наукового співробітника Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

2.jpg

На засіданні творчої групи було обговорено актуальність та перспективність, об'єкт, предмет та гіпотезу дослідження. На основі поданої мети було виокремлено завдання в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня на тему "Варіативні моделі комп'ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі". Упродовж робочої зустрічі до обговорення в рамках роботи семінару активно долучилися

Дубина Олександр Дмитрович - директор НВК№9,

Фролова Тетяна Геннадіївна - методист міського управління освіти Луцької міської ради,

Бугайчук Наталія Вікторівна - провідний спеціаліст управління освіти Луцької міської ради,

Сагайдак Валентина Василівна -заступник директора з навчально - виховної роботи,

Чаус Марина Львівна - заступник директора з навчально - виховної роботи,

Лігоцька Наталія Петрівна - заступник директора з навчально - виховної роботи,

Крутова Оксана Ігорівна - заступник директора з навчально - виховної роботи,

Носалюк Валентина Федорівна -заступник директора з навчально - виховної роботи,

Соняк Наталія Леонідівна - вчитель початкових класів,

Козлова Жанна Геннадіївна - вчитель початкових класів,

Янчук Олена Миколаївна - вчитель інформатики,фізики,

Воробйова Вікторія Іванівна - вчитель фізики,

Лабнюк Оксана Миколаївна -вчитель інформатики,керівник творчої групи,

Багно Олена Миколаївна -вчитель біології,

Ковальчук Людмила Володимирівна - вчитель біології,

Доброжанська Світлана Сергіївна - вчитель хімії,

Рибка Олена Борисівна - вчитель географії,економіки,

Мала Оксана Леонідівна -вчитель математики,

Демянчук Світлана Миколаївна - вчитель математики,

Оліда Ірина Ярославівна - вчитель математики,

Андрикевич Вікторія Василівна - вчитель математики,

Кирилюк Ольга Анатоліївна - вчитель математики.

В рамках робочої зустрічі Силка Тетяна Олександрівна, заступник начальника управління освіти, начальник відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти та Лещенко Зіновія Богданівна, начальник відділу кадрово-методичного забезпечення управління освіти Луцької міської ради доповідали про дослідно-експериментальну діяльність у системі освіти міста.

Дубина Олександр Дмитрович, директор НВК № 9 висококваліфіковано продемонстрував здобутки навчального закладу.

Під час засідання творчої групи Гриб’юк Олена Олександрівна, провідний науковий співробітник відділу комп’ютерно-орієнтованих засобів навчання Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, кандидат педагогічних наук та Сагайдак Валентина Василівна, заступник директора з навчально-виховної роботи НВК № 9 підсумували напрями розвитку експериментальної роботи з теми «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі».

3.jpg

На засіданні педагогічної ради школи батьківська громадськість, учнівська молодь та педагоги школи зацікавлено слухали про напрями дослідно-експериментальної роботи з вище зазначеної теми та брали активну участь в обговоренні. В результаті дискусії прийшли до висновку, що участь педагогів у розробленні, обґрунтуванні та експериментальній перевірці варіативних моделей використання комп'ютерно-орієнтованого середовища навчання шкільних предметів природничо-математичного циклу своєчасна та призведе до позитивних якісних змін в організації діяльності учасників навчально-виховного процесу.

В рамках робочої зустрічі Хомутенко Марта, учениця 11-М класу НВК № 9 провела надзвичайно цікаву екскурсію в музей «Лесезнавства» (кабінет №66). Дівчинка захоплено розповідала про творчість Лесі Українки, глибинно цитувала невмирущі твори поетки.

4.jpg

Дубина Олександр Дмитрович, директор НВК № 9 ретроспективно провів ґрунтовний огляд матеріально-технічної бази школи.

Мєдвєдєва Алла Петрівна, вчитель історії НВК № 9 та Севрюкова Надія Борисівна, учитель музичного мистецтва НВК № 9 відкрили учасникам семінару історію замку Любарта та провели екскурсію до музею книгарства та унікального, єдиного в Україні музею дзвонів.

По закінченні роботи семінару відбувся обмін думками, підведені підсумки роботи та намічені шляхи подальшої співпраці в рамках проекту.

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.