Хмарні сервіси у загальноосвітніх навчальних закладах як чинник розвитку змішаного навчання

Хмарні сервіси у загальноосвітніх навчальних закладах як чинник розвитку змішаного навчання

3-4 жовтня 2016 в рамках Всеукраїнського проекту "Хмарні сервіси в освіті" у м.Шостка відбувся науково-практичний семінар "Хмарні сервіси у загальноосвітніх навчальних закладах як чинник розвитку змішаного навчання".

З метою обміну досвідом й подальшого впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах України науковці Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України взяли активну участь в обговоренні основних положень науково-практичного семінару.

З вітальними словами на семінарі виступили:

Нога М.П., голова Шосткінської державної адміністрації,

Сергейко Н.О., начальник управління освіти Шосткінської міської ради. 
Литвинова С.Г., завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН Україн, керівник проекту презентувала "Дорожню карту" Всеукраїнського проекту "Хмарні сервіси в освіті" та Всеукраїнський проект "Розумники".

Всеукраїнський семінар проходив на базі СУМДУ, Шосткінської гімназії (директор Мороз Ю.М.) та СШ №1 (директор Кобилякова А.Г.).

Понад 60 вчителів, директорів шкіл та їх заступників зібралося з метою участі в семінарі та вивчення передового педагогічного досвіду.

Учителі - учасники проекту м.Шостка продемонстрували комплексне поєднання хмарних сервісів та технологій Веб-2.0 для організації змішаного навчання учнів для організації і проведення уроків з інформатики (Пата О.І.), фізики (Лук"янова М.Ф.), хімії (Крутова-Оникієнко О.О.), біології (Голуб С.В.), української мови (Данько С.С.), англійської мови (Радченко І.Ф.), музики (Сунгурова Л.І.) та ін.

До обговорення основних положень організації змішаного навчання в системі загальної середньої освіти долучилася Пінчук О.П., заступник директора Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України яка зазначила, що використання новітніх технологій дає можливість створити новітні форми і методи навчання сучасних учнів та підвищити цифрову компетентність учителів.

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.