Хмарні сервіси як чинник розбудови технологічного простору інноваційної школи

Хмарні сервіси як чинник розбудови технологічного простору інноваційної школи
Відбувся Всеукраїнський семінар-тренінг «Хмарні сервіси як чинник розбудови технологічного простору інноваційної школи». В рамках заходу було презентовано нові можливості Office365 для академічних установ та безкоштовну платформу для дистанційного навчання на базі EdX.
У заході взяли участь понад 50 представників післядипломної педагогічної освіти України. Учасники обговорили питання модернізації змісту навчання педагогів загальноосвітніх навчальних закладів щодо використання ІКТ у навчально-виховному процесі, удосконалення технології розвитку ІК-компетентностей на курсах підвищення кваліфікації й в міжкурсовий період. На семінарі-тренінгу виступили представники шкіл та інститутів післядипломної педагогічної освіти (ІППО):
  • Рудюк Роман, директор освітніх програм компанії Майкрософт, з питаннями інноваційних напрямів розвитку технологічного простору школи, нових можливостей Office 365 для навчання, використання платформи дистанційного навчання на базі EdX та Office 365;
  • Литвинова Світлана, завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, з доповіддю «Хмарні сервіси в освіті як чинник розвитку 3С-компетентностей учителів та учнів», 
  • Баглай Юрій, заступник директора з ІКТ Liko-Schools, – «Проектування хмарно орієнтованого середовища навчального закладу»,
  • Григор’єв Сергій, директор Дніпропетровського ліцею інформаційних технологій ім. О.Гончара – «Основні аспекти адміністрування хмаро орієнтованого середовища навчального закладу»,
  • Киричков Ярослав, вчитель інформатики Ліцею інформаційних технологій при КПІ, – «Використання Office Mix»,
  • Пойда Сергій, завідувач лабораторії Вінницького ІППО, – «Особливості використання хмароорієнтованих середовищ в ІППО»,
  • Сокол Ірина , викладач Запорізького ІППО, з питанням «Методичне забезпечення впровадження хмарних сервісів в системі ІППО».

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.