Науково-практичний семінар у Дніпропетровську

Науково-практичний семінар у Дніпропетровську
Видавництво «Розумники» за підтримки Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 28 квітня провели науково-практичний семінар для освітян Дніпропетровської області. 

 Для педагогів початкових класів було презентовано Всеукраїнський педагогічний експеримент «Розумники» (Smart Kids). Спікери розповіли про особливості проекту та як стати його учасником, детально представили усі моделі його реалізації. Також вчителі 1-4 класів отримали рекомендації щодо ефективного проведення уроків у школі І ступеня за допомогою мультимедійних інтерактивних засобів навчання та як працювати з сучасним навчальним контентом – педагогічними іграми від «Розумників». 

Про сучасні технічні засоби для вивчення предметів природничо-математичного циклу дізнавалися вчителі фізики. На лекції та майстер-класі вони ознайомилися з можливостями цифрового вимірювального комплексу Еinstein™. За допомогою цифрових лабораторій учасники та лектор провели кілька показових експериментів з фізики. Вчителі разом з спікером вимірювали силу тертя, освітленість, температури у різних зонах вогню. Цікавим був дослід на визначення сили тертя спокою. У цьому експерименті використовувався датчик сили та реєстратор Еinstein™, програмне забезпечення: MiLAB. Брусок під’єднали до датчика сили. Після підготовки до експерименту увімкнули програмне забезпечення та вибрали потрібні режими вимірювання. Під час замірів ні бруском, ні датчиком не рухали. Але цифрові лабораторії настільки чутливі, що показали чіткий графік та точні дані. Таким чином, цей експеримент предметно продемонстрував, як сучасне обладнання допомагає якісно зафіксувати фізичні явища, які не можна спостерігати неозброєним оком.

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.