Науково-практичний семінар на кафедрі вищої математики та інформатики Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки

Науково-практичний семінар на кафедрі вищої математики та інформатики Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки

10 березня 2016 року на кафедрі вищої математики та інформатики Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки керівником експерименту, кандидатом педагогічних наук, провідним науковим співробітник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Гриб'юк Оленою Олександрівною в рамках науково-практичного семінару було представлено новий дослідницький проект всеукраїнського рівня на тему: «Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі», що започаткований Інститутом модернізації змісту освіти МОН України спільно з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.

Напрями роботи науково-практичного семінару:

1. Варіативні моделі комп’ютерно-орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу.

2. Використання систем комп'ютерної математики в наукових дослідженнях та освіті.

3. Методика навчання математики та інформатики у вищій школі.

4. Програмне забезпечення дистанційного навчання.

5. Інформаційно-комунікаційні технології та середовища для професійного навчання.

Із вступним словом виступив завідувач кафедри вищої математики та інформатики Федонюк Анатолій Ананійович. Викладачі кафедри вищої математики та інформатики Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки активно долучилися до роботи у відповідних секціях семінару з доповідями:

Світлана Яцюк, кандидат педагогічних наук, доцент

«Методика побудови навчальної системи з дисципліни «Інформатика» з використанням штучних нейронних мереж для студентів економічного напрямку».

Лариса Ройко, кандидат педагогічних наук, доцент

«Професійна спрямованість курсу “Вища математика”, що викладається студентам економічних спеціальностей».

Анатолій Федонюк кандидат фізико-математичних наук, доцент, завідувач кафедри вищої математики та інформатики

«Математичні та фізичні підходи в моделюванні соціальних мереж»

Микола Головін, кандидат фізико-математичних наук, доцент

«Методика навчання інформатики в контексті трьохкомпонентної моделі пам’яті»

Тетяна Мамчич, кандидат фізико-математичних наук, доцент

«Програми з обробки даних як ресурс розвитку навчальних курсів та наукових досліджень».

Валентин Собчук, кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри диференціальних рівнянь та математичної фізики

«Бюджетування як технологія моделювання процесів на виробничих підприємствах».

Інна Микитюк, кандидат фізико-математичних наук, доцент

«Формування математичної компетентності студентів економічного профілю у процесі навчання курсу “Вища математика”».

Валентини Юнчик аспірант Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

«Система GeoGebra як засіб формування інформатичних компетентностей майбутніх вчителів математики».

Ірини Світницької здобувача кафедри вищої математики та інформатики Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки

«Науково-методичні засади використання інформаційних технологій під час навчання математичних дисциплін».

Тамара Миронюк, старший викладач

«Організація самостійної роботи студентів в процесі навчання вищої математики».

Богдан Антонюк, старший викладач

«Математична модель поширення двох інформаційних потоків на обмежений соціум.

Лілія Миронюк, кандидат фізико-математичних наук, доцент

«Математичні моделі міжнародних відносин».

Ярослав Мамчич, старший викладач

«Застосування непараметричних критеріїв перевірки статистичних гіпотез у психолого-педагогічних дослідженнях».

Завдяки зусиллям організаторів заходу створено доброзичливу атмосферу для проведення ґрунтовних наукових дискусій в контексті прийняття компромісних рішень науково-практичного семінару, що пройшов на високому науково-методичному та організаційному рівні.

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.