15 вересня 2017 року в Інституті модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України спільно з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України відбувся науково-практичний семінар для педагогів м. Києва на тему «Молоко та молочні продукти». Захід відбувся за підтримки партнерів – провідних виробників молочної продукції: - PepsiCo в Україні , «Лакталіс Україна», «Данон-Україна» в рамках ініціативи Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» - освітньої програми «Три молочних продукти на день».
У ході семінару педагоги познайомилися з новими навчально-методичними матеріалами для проведення заходів з учнями 6-7 класів з питань здорового харчування «Молоко та молочні продукти». Матеріали розроблено на основі досвіду підприємств-виробників, на чиїх підприємствах діють високі стандарти якості й безпеки продукції та реалізується відповідальний підхід до споживачів та їхніх потреб. На думку заступника директора ІМЗО Олени Дубовик, учні є найактивнішими споживачами молочної продукції. Саме у школі важливо формувати культуру споживання, підприємливість та звичку піклуватися про власне здоров’я, що закладено у навчальних програмах Нової української школи. Компетентнісне спрямування уроків, які автори пропонують проводити з дітьми, є прикладом практичного та інноваційного підходу до навчання.
«Молоді українці та їхні батьки мають жити та розвиватись у здоровому середовищі, зокрема, вміти робити свій споживчий вибір на користь здорової їжі та якісної продукції, орієнтуватися у відкритому інформаційному середовищі», - зазначив Олег Спірін, заступник директора ІІТЗН НАПН України. У цьому сенсі зв'язок освіти та виробництва є неоціненним.
Активна участь виробників молочної продукції у просвітницькій діяльності, на думку менеджера зі зв’язків з громадськістю та органами влади компанії PepsiCo в Україні, Наталії Фесюн, пов’язана з соціальною відповідальністю виробників перед суспільством щодо покращення якості життя через свої продукти та є важливою місією з підтримки суспільства у розвіюванні міфів і донесенні інформації про здорове харчування, склад продукції та її якість. Адже у зміст навчальних матеріалів закладені сучасні та гострі тематики, такі як «міфи про молочні продукти» та «незалежне споживче тестування».
Ключовим елементом семінару став візит учасників до молокопереробного комплексу компанії PepsiCo у м. Вишневому Київської області. Педагоги ознайомились з особливостями виробництва молочної продукції, відвідали виробничі зали та дегустували продукцію заводу, поспілкувались з керівництвом та технологами. Директор іза зв’язків з громадськістю та органами влади Сергій Макаренко у своєму виступі ще раз наголосив на необхідності підтримувати обізнаність населення щодо асортименту молочних продуктів, які виробляє підприємство, оскількиважливим аспектом роботи будь-якого виробника є його екологічна відповідальність, енергозбереження та підтримка громад у місцях присутності. Як підкреслили педагоги, обмін думками між вчителями та виробниками є важливим елементом освітньої діяльності та зв’язком з реальним ринком праці для школярів, які згодом оберуть свій шлях у житті.
Компанія PepsiCo в Україні підтримує освітні ініціативи зі здорового харчування вже чотири роки поспіль та бере активну участь у заходах програми «Три молочних продукти на день» й підтримує Всеукраїнський конкурс для учнів «Молодь тестує якість» разом з іншими партнерами-виробниками.
Організатори семінару сподіваються, що подібні екскурсії та семінари сприятимуть обізнаності населення, зокрема учнів та їхніх батьків про якісні молочні продукти, відповідальних виробників, а матеріали, що були представлені на семінарі, допоможуть вчителям розробити цікаві уроки для школярів.