Обізнані та здорові діти: уроки для школярів про «МОЛОКО ТА МОЛОЧНІ ПРОДУКТИ»

Обізнані та здорові діти: уроки для школярів про «МОЛОКО ТА МОЛОЧНІ ПРОДУКТИ»

 15 вересня 2017 року в Інституті модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України спільно з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України відбувся науково-практичний семінар для педагогів м. Києва на тему «Молоко та молочні продукти». Захід відбувся за підтримки партнерів – провідних виробників молочної продукції: - PepsiCo в Україні , «Лакталіс Україна», «Данон-Україна» в рамках ініціативи Асоціації «Український клуб аграрного бізнесу» - освітньої програми «Три молочних продукти на день».

У ході семінару педагоги познайомилися з новими навчально-методичними матеріалами для проведення заходів з учнями 6-7 класів з питань здорового харчування «Молоко та молочні продукти». Матеріали розроблено на основі досвіду підприємств-виробників, на чиїх підприємствах діють високі стандарти якості й безпеки продукції та реалізується відповідальний підхід до споживачів та їхніх потреб. На думку заступника директора ІМЗО Олени Дубовик, учні є найактивнішими споживачами молочної продукції. Саме у школі важливо формувати культуру споживання, підприємливість та звичку піклуватися про власне здоров’я, що закладено у навчальних програмах Нової української школи. Компетентнісне спрямування уроків, які автори пропонують проводити з дітьми, є прикладом практичного та інноваційного підходу до навчання.

«Молоді українці та їхні батьки мають жити та розвиватись у здоровому середовищі, зокрема, вміти робити свій споживчий вибір на користь здорової їжі та якісної продукції, орієнтуватися у відкритому інформаційному середовищі», - зазначив Олег Спірін, заступник директора ІІТЗН НАПН України. У цьому сенсі зв'язок освіти та виробництва є неоціненним.

Активна участь виробників молочної продукції у просвітницькій діяльності, на думку менеджера зі зв’язків з громадськістю та органами влади компанії PepsiCo в Україні, Наталії Фесюн, пов’язана з соціальною відповідальністю виробників перед суспільством щодо покращення якості життя через свої продукти та є важливою місією з підтримки суспільства у розвіюванні міфів і донесенні інформації про здорове харчування, склад продукції та її якість. Адже у зміст навчальних матеріалів закладені сучасні та гострі тематики, такі як «міфи про молочні продукти» та «незалежне споживче тестування».

Ключовим елементом семінару став візит учасників до молокопереробного комплексу компанії PepsiCo у м. Вишневому Київської області. Педагоги ознайомились з особливостями виробництва молочної продукції, відвідали виробничі зали та дегустували продукцію заводу, поспілкувались з керівництвом та технологами. Директор іза зв’язків з громадськістю та органами влади Сергій Макаренко у своєму виступі ще раз наголосив на необхідності підтримувати обізнаність населення щодо асортименту молочних продуктів, які виробляє підприємство, оскількиважливим аспектом роботи будь-якого виробника є його екологічна відповідальність, енергозбереження та підтримка громад у місцях присутності. Як підкреслили педагоги, обмін думками між вчителями та виробниками є важливим елементом освітньої діяльності та зв’язком з реальним ринком праці для школярів, які згодом оберуть свій шлях у житті.

Компанія PepsiCo в Україні підтримує освітні ініціативи зі здорового харчування вже чотири роки поспіль та бере активну участь у заходах програми «Три молочних продукти на день» й підтримує Всеукраїнський конкурс для учнів «Молодь тестує якість» разом з іншими партнерами-виробниками.

Організатори семінару сподіваються, що подібні екскурсії та семінари сприятимуть обізнаності населення, зокрема учнів та їхніх батьків про якісні молочні продукти, відповідальних виробників, а матеріали, що були представлені на семінарі, допоможуть вчителям розробити цікаві уроки для школярів.  

P_20170915_100805.jpg

P_20170915_104018.jpg

P_20170915_102128.jpg

P_20170915_103343.jpg

P_20170915_103249.jpg

P_20170915_094940.jpg

P_20170915_094522.jpg

P_20170915_094251.jpg

Анонси та оголошення

Конкурс на заміщення вакантних наукових посад

Відповідно до Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних наукових посад наукових установ НАПН України, затвердженого постановою НАПН України від 27 січня 2022 року № 1-2/1-12, Інститутом цифровізації освіти НАПН України 01 квітня 2024 року було оголошено конкурс на заміщення вакантних наукових посад.


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.