26 квітня 2017 р. відбувся ІІІ Англомовний семінар для молодих науковців «Оpen Up!».
Захід вже став доброю традицією, що об’єднує молодих дослідників у їх прагненні покращити навички підготовки наукових доповідей, самопрезентації і ведення наукових диспутів англійською мовою. Формат семінару передбачає виступи кількох доповідачів, що супроводжуються подальшим обговоренням і дискусією. До участі можуть долучитися всі бажаючі молоді науковці підвідомчих установ НАПН України.
Ініціатором та організатором заходу є Рада молодих вчених НАПН України.
Цього разу результати своїх досліджень презентували:
1. Юлія Носенко, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник, заступник голови Ради молодих вчених Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. Доповідач обґрунтувала важливість розвитку якісного інклюзивного освітнього середовища в сучасних дошкільних навчальних закладах (ДНЗ) з використанням новітніх технологій, зокрема мультимедійних; представила результати опитування 453 вихователів вітчизняних ДНЗ з семи регіонів України на предмет їх обізнаності та практичного досвіду використання мультимедійних ресурсів в роботі з інклюзивною групою; поінформувала про створення банку мультимедійних ресурсів, який можна рекомендувати до використання в роботі з інклюзивними групами; продемонструвала приклади використання мультимедійних ресурсів для вирішення різних дидактичних завдань.
2. Валерія Лазаренко, аспірантка Інституту соціальної та політичної психології НАПН України. Дослідниця презентувала результати проекту на тему: «Ментальні карти: як простір визначає наше життя», в якому задіяні внутрішньо переміщені громадяни України. Доповідач відобразила наступні положення: яким чином пережиті події корелюють з ментальними картами переміщених осіб; як люди, які були змушені покинути свої домівки, адаптуються до нових умов проживання; яким чином ментальні карти можуть допомогти в реабілітації та соціальній адаптації внутрішньо переміщених осіб.
Представлені доповіді викликали резонанс в аудиторії та жваву дискусію. Кожний виступ відображав науково обґрунтовані положення і мав практичне спрямування. Молоді вчені засвідчили актуальність і важливість своїх наукових досліджень та здатність вільно презентувати їх результати англійською мовою.