Сучасний підхід до навчання у Нововолинську

Сучасний підхід до навчання у Нововолинську
Минулого року Нововолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 1 – колегіум Нововолинської міської ради Волинської області долучилася до «Всеукраїнського педагогічного експерименту «Розумники», який передбачає використання електронних інтерактивних ресурсів для вивчення базових предметів у початкових класах. Школа вже встигла освоїти сучасні засоби навчання та взимку провести на базі свого навчального закладу міський семінар учителів початкових класів «Упровадження експерименту «Розумники»
А ось нещодавно, у середу, 20 квітня, за ініціативи ТМ «Розумники» знову у школі пройшов семінар педагогів початкової освіти. На заході обговорювалися питання осучаснення навчально-виховного процесу, різні методичні підходи. Фахівцями з впровадження нових освітніх технологій ТМ «Розумники» було презентовано педагогічний проект Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України «Розумники». Вчитель початкових класів Наталя Вакарчук зі своїм експериментальним 1-А показала для учасників семінару відкритий урок з математики. За допомогою навчальних інновацій школярі із захватом розв'язували приклади, складали та вирішували задачі, виконували вправи. Кожний учень, не відволікаючись, виконував самостійну роботу на власному медійному ресурсі. Система подавала завдання та перевіряла відповіді, вчитель лише контролював процес та спостерігав за зосередженими першокласниками. 

Директор Нововолинської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 1 Сергій Мороз у кінці заходу анонсував, що колегіум знову планує наступного року відкрити клас, який навчатиметься за програмою «Розумників». 

Після семінару «Розумники» провели консультацію з батьками майбутніх експериментальних класів Нововолинська, представили їм на вибір усі можливі моделі проекту. Також зустрілися з вихователями, директорами дитячих садочків міста, які цікавилися проектом та готові вже сьогодні впроваджувати новітні технології у своєму дошкільному навчальному закладі.

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.