Тренінг «Штучний інтелект для молоді»

Тренінг «Штучний інтелект для молоді»

З 3 по 12 липня відбувся інноваційний тренінг «Штучний інтелект для молоді» для вчителів початкової та середньої освіти. Ініціатор, експерт і тренер першої команди вчителів – Світлана Литвинова, заступниця директора Інституту цифровізації освіти НАПН України, докторка педагогічних наук, старша наукова співробітниця. У тренінгу взяли участь 27 осіб. Це представники Львівської, Донецької, Харківської, Запорізької, Тернопільської, Дніпропетровської, Сумської, Херсонської, Вінницької, Одеської, Київської областей та м. Києва.

Тренінг відбувся за дистанційною формою. Для задоволення освітніх потреб педагогів, зручності комунікації, підтримування освітньої діяльності вчителів за ініціативи Литвинової С.Г., був додатково розроблений дистанційний курс у середовищі GoogleClass.

Під час виконання практичних завдань було використано понад 20 ресурсів, зокрема: AI.DUET, AI.CHARADES, ChatGPT, Discord, AI.Autodraw, інтерактивні симуляції Moralmachine та багато іншого.

У програмі тренінгу були розглянуті таки питання: Що таке ШI. Як працює ШI? ШІ та інші технології. Домени ШІ. ШІ та суспільство. ШІ для Цілей сталого розвитку. Вступ до циклу проєкту ШІ. Етика ШІ. Етичні норми. Етика і персональні дані. Безпечний ШІ. Моральна машина. Важливість математики. Різні типи даних для ШІ. Статистика. Теорія ймовірностей. Грамотність даних. Збір та опрацювання даних ШІ. Етика. Упередження. Інтерпретація даних. Датчики. Мікроконтролери. OpenBot. А також, Розроблення проєкту, в якому учасники презентували своє бачення використання штучного інтелекту в освітній практиці.

Отримані знання вчителі зможуть використати в освітній практиці, наприклад, під час викладання курсу за вибором для учнів 3-4 і 5-8 класів.

Анонси та оголошення

Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"

24 червня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбудеться Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару докторанти та аспіранти Інституту звітують про хід виконання та результати свого дисертаційного дослідження.
Семінар відбудеться в дистанційному форматі.


Онлайн-курс «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості»

Запрошуємо взяти участь у навчанні на онлайн-курсі «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості». Цей курс допоможе вам:

  • зрозуміти концепцію відкритої науки: дізнатися, як вона впливає на процес рецензування та яким чином можна використовувати її принципи для підвищення якості наукових публікацій;
  • опанувати новітні інструменти та методи: ознайомитися з цифровими платформами та інноваційними технологіями, що спрощують процес рецензування та роблять його більш прозорим;
  • розвинути навички рецензування: навчитися давати конструктивний зворотний зв’язок, аналізувати наукові статті та інші матеріали в умовах відкритого доступу;
  • дізнатися про етичні аспекти та виклики: розглянути питання конфіденційності, прозорості та об’єктивності в сучасному науковому середовищі.

25 червня 2024 року о 15:00 відбудеться презентація онлайн-курсу.

Реєстраційна форма https://forms.gle/rs4pk5ygyHi33X7M8


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.