У Запоріжжі відбувся навчальний семінар для вчителів області

У Запоріжжі відбувся навчальний семінар для вчителів області
На базі Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти 27 квітня відбувся ознайомчий семінар «Сучасні технології навчання». Захід пройшов за підтримки ТМ «Розумники» та Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. Навчання проходило у два етапи: для вчителів фізики, методистів середньої школи та педагогів початкової освіти. 

Вчителям фізики та методистам області фахівці з інформатизації освітньої галузі розповідали про використання цифрових технологій на уроках з дисциплін природничо-математичного циклу в загальноосвітніх навчальних закладах. Зокрема, спікери ознайомили з можливостями вимірювального комплексу Еinstein™, розповіли про його ефективне застосування на уроці. У кінці навчального блоку за допомогою сучасного обладнання учасники та лектор, науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України В. Рогоза, провели кілька показових експериментів з фізики. Вчителі, вимірюючи силу тертя, температури у різних зонах вогню, предметно побачили переваги цифрових лабораторій Еinstein™, зрозуміли принцип їх роботи. Після заходу кожен міг отримати індивідуальну консультацію від фахівців та отримати рекомендації щодо впровадження новітніх технологій у своєму навчальному закладі. 

Як приклад впровадження новітніх технологій в освітній процес початкової школи, для вчителів 1-4 класів «Розумники» презентували Всеукраїнський педагогічний експеримент «Розумники», який ініціювали разом з Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. Цей проект за допомогою інтерактивних мультимедійних технологій покликаний осучаснити навчальний процес у початковій школі, зробити його ефективним та змістовним, але при цьому зберегти цінність традиційних методів та прийомів.

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.