Відбувся вебінар з використання технології SmartKids для навчання учнів початкових класів

Відбувся вебінар з використання технології SmartKids для навчання учнів початкових класів

З 2014 року в українських школах впроваджується технологія «Smart Kids» - навчання учнів початкових класів за допомогою електронних освітніх ігрових ресурсів, розроблених ТОВ «Розумники».

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 08.05.2014 № 564 «Про проведення дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня за темою «Розумники» (SmartKids) на базі загальноосвітніх навчальних закладів України», педагогічні колективи експериментальних майданчиків (13 шкіл, 16 класів) працюють над реалізацією ІІІ етапу дослідно-експериментальної роботи.

Про «Основні підходи та принципи впровадження технології «Smart Kids» в початковій школі», доповіла С.Г. Литвинова, канд.пед.наук, завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, науковий керівник проекту «Розумники» (Smart Kids)». Вона зазначила, що у цьому проекті реалізується не тільки дитиноцентриський, а й компетентнісний підходи. Саме електронні освітні ігрові ресурси дають можливість вчителю початкових класів застосувати компетентнісні завдання на кожному уроці і вибрати таку форму застосування новітньої технології, що дає можливість досягти позитивних навчальних результатів усіх учнів.

Валентин Рогоза, представник ТОВ «Видавництво «Розумники» розказав про основні можливості поєднання мультимедійної дошки та електронних ігрових ресурсів на уроках математики, української мови та грамоти.

О.М.Мельник, аспірант Інституту інформаційних технологій і засобів навчання, асистент наукового керівника проекту «Smart Kids» презентувала методичні рекомендації щодо використання технологій «Smart Kids» на уроках.

6666.JPG

6675.JPG

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.