Всеукраїнський науково-практичний семінар «Формування нової української школи на засадах впровадження хмарних сервісів»

Всеукраїнський науково-практичний семінар «Формування нової української школи на засадах впровадження хмарних сервісів»

25-27 вересня 2017 року в місті Хмельницький відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Формування нової української школи на засадах впровадження хмарних сервісів», який було організовано Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання та НВК №10. У семінарі взяли участь понад 150 учителів-предметників з 20 областей України.

foto0.jpg

На відкритті семінару вітальні промови були проголошені Фасолею О. І., директором Департаменту освіти і науки Хмельницької ОДА, Корнієцькою Л. В., заступником директора Департаменту освіти і науки Хмельницької міської ради, Попиком О. Ф., проректором з науково-методичної роботи Хмельницького ОІППО, Грищук В.Д., директор НВК №10 м.Хмельницького.

foto1.jpg

Враховуючи інтенсивний розвиток ІК-технологій, швидке оновлення комп’ютерної техніки й гаджетів, зміни в ставленні учнів до навчання, глобалізацію інформаційних потоків, міжнародну освітню співпрацю представників середніх шкіл, регіональну співпрацю в навчальних проектах, розвитку систем змішаного навчання та навчальної мобільності формування нової української школи на засадах впровадження хмарних сервісів є провідною ідеєю навчання учнів ХХІ ст. та оновлення організаційно-методичної роботи в системі загальної середньої освіти, зазначила Литвинова С.Г., д.пед.н., завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища, керівник Всеукраїнського проекту «Хмарні сервіси в освіті».

foto2.jpg

foto3.jpg

Освітні програми компанії Майкрософт спрямовані на підтримку інноваційних вчителів, розвиток їх ІК-компетентності та творчого потенціалу. Тільки співпраця вчителя й учня дає позитивні результати, а організувати її можна з використанням сучасних технологій, зазначила Єлизавета Вовченко, представник компанії Майкрософт в Україні.

foto4.jpg

Заступником директора Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України к.пед.н Пінчук О.П. було відмічено науковий підхід колективу щодо використання інновацій в навчальному закладі та систематичне узагальнення результатів, що відображено в збірках друкованих праць вчителів НВК №10. Вона передала слова подяки від Президента Національної академії педагогічних наук України В. Кременя і вручила грамоти представникам експериментальних майданчиків.

foto nagoroda.jpg

Китайцев О.М., завідувач сектору електронних освітніх ресурсів відділу цифрової освіти та ІКТ ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України зазначив, що важливим питанням залишається нормативно-правове забезпечення впровадження новітніх технологій, що потребує докорінних змін. Він уточнює, що виникла нагальна потреба в удосконаленні вимог до оснащення предметних кабінетів та санітарно-гігієнічних норм використання комп’ютерної техніки на уроках. Нині кожний вчитель-предметник має потребу у використанні мережі Інтернет для організації спільної роботи, навчальних квестів, проектів з учнями.

Учителями НВК №10 було організовано 9 локацій з метою презентації досвіду використання хмарних сервісів на уроках: фізики (Ніжинська Руслана Петрівна), хімії (Войцеховська Світлана Петрівна), біології, математики (Синиця Лариса Олексіївна), історії (Дяченко Аліна Михайлівна), української (Кракович Наталія Володимирівна) та іноземної мови (Лісіцька Ірина Володимирівна), праці (Козубай Людмила Іванівна), інформатики (Савіцька Оксана Вікторівна) та фізкультури. Для профільних вчителів було проведено 12 тематичних майстер-класів.

foto5.JPG

foto6.jpg

Формування нової української школи починається в початковій школі і використання ігрових ресурсів нині є однією з провідних технологій навчання учнів молодшого шкільного віку, зазначила Литвинова С.Г. під час презентації нового Всеукраїнського проекту «Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники»(Smart Kids)». Для 30 вчителів початкової школи Даниліною Т.В., методистом ТОВ «Розумники» було проведено тренінг з використання ігрових технологій на уроках математики й української мови.

Анонси та оголошення

ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.