5 березня 2020 р. відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2020» (Моделювання цифрового навчального середовища закладу загальної середньої освіти) для вчителів, керівників шкіл, методистів, спеціалістів системи післядипломної педагогічної освіти, аспірантів, науковців та науково-педагогічних працівників.
Проведення семінару очолив академік-секретар відділення загальної середньої освіти НАПН України Ляшенко О.І., доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України.
Відкрив захід та виступив з привітальною промовою директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України професор, академік НАПН України доктор технічних наук Биков В.Ю.
Начальник головного управління шкільної освіти МОН України Кононенко Ю. Г. у своєму виступі зазначив що тема, якій присвячений семінар, є вкрай актуальною та наголосив про важливість співпраці НАПН України, її установ, навчальних закладів та Міністерства освіти і науки України.
Учасники семінару заслухали заступника директора ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» з дистанційного навчання доктора педагогічних наук, професора Карташову Л.А. щодо тенденцій використання інтегрування цифрових засобів у систему післядипломної педагогічної освіти.
Своїми напрацюваннями з слухачами поділилися співробітники відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій ІІТЗН НАПН України: Овчарук О.В., к.пед.н. про аналіз ставлення вчителів до використання ІКТ у практичній роботі та у створенні цифрового середовища навчання; Малицька І.Д., ст.наук.співр., Іванюк І.В., ст.наук.співр, к.пед.н., Сороко Н.В., ст.наук.співр, к.пед.н., Гриценчук О.О. наук. співр. Кравчина О.Є., наук.співр. виступили з презентацією щодо використання цифрових засобів вчителями у професійній діяльності в країнах зарубіжжя.
Друга частина семінару була присвячена роботі в групах. Учасники разом моделювали цифрове навчальне середовище та представляли свої моделі. Продовж заходу було проведено анкетування та опитування слухачів з метою з’ясувати їх ставлення до використання засобів ІКТ у професійній діяльності.