ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: 2020»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: 2020»

5 березня 2020 р. відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2020» (Моделювання цифрового навчального середовища закладу загальної середньої освіти) для вчителів, керівників шкіл, методистів, спеціалістів системи післядипломної педагогічної освіти, аспірантів, науковців та науково-педагогічних працівників.

F2.jpg

Проведення семінару очолив академік-секретар відділення загальної середньої освіти НАПН України Ляшенко О.І., доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України.

Відкрив захід та виступив з привітальною промовою директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України професор, академік НАПН України доктор технічних наук Биков В.Ю.

Начальник головного управління шкільної освіти МОН України Кононенко Ю. Г. у своєму виступі зазначив що тема, якій присвячений семінар, є вкрай актуальною та наголосив про важливість співпраці НАПН України, її установ, навчальних закладів та Міністерства освіти і науки України.

F3.jpg

Учасники семінару заслухали заступника директора ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» з дистанційного навчання доктора педагогічних наук, професора Карташову Л.А. щодо тенденцій використання інтегрування цифрових засобів у систему післядипломної педагогічної освіти.

Своїми напрацюваннями з слухачами поділилися співробітники відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій ІІТЗН НАПН України: Овчарук О.В., к.пед.н. про аналіз ставлення вчителів до використання ІКТ у практичній роботі та у створенні цифрового середовища навчання; Малицька І.Д., ст.наук.співр., Іванюк І.В., ст.наук.співр, к.пед.н., Сороко Н.В., ст.наук.співр, к.пед.н., Гриценчук О.О. наук. співр. Кравчина О.Є., наук.співр. виступили з презентацією щодо використання цифрових засобів вчителями у професійній діяльності в країнах зарубіжжя.

f4.jpg

f5.jpg

f6.jpg

Друга частина семінару була присвячена роботі в групах. Учасники разом моделювали цифрове навчальне середовище та представляли свої моделі. Продовж заходу було проведено анкетування та опитування слухачів з метою з’ясувати їх ставлення до використання засобів ІКТ у професійній діяльності.

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.