ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: 2020»

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: 2020»

5 березня 2020 р. відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2020» (Моделювання цифрового навчального середовища закладу загальної середньої освіти) для вчителів, керівників шкіл, методистів, спеціалістів системи післядипломної педагогічної освіти, аспірантів, науковців та науково-педагогічних працівників.

F2.jpg

Проведення семінару очолив академік-секретар відділення загальної середньої освіти НАПН України Ляшенко О.І., доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України.

Відкрив захід та виступив з привітальною промовою директор Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України професор, академік НАПН України доктор технічних наук Биков В.Ю.

Начальник головного управління шкільної освіти МОН України Кононенко Ю. Г. у своєму виступі зазначив що тема, якій присвячений семінар, є вкрай актуальною та наголосив про важливість співпраці НАПН України, її установ, навчальних закладів та Міністерства освіти і науки України.

F3.jpg

Учасники семінару заслухали заступника директора ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» з дистанційного навчання доктора педагогічних наук, професора Карташову Л.А. щодо тенденцій використання інтегрування цифрових засобів у систему післядипломної педагогічної освіти.

Своїми напрацюваннями з слухачами поділилися співробітники відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій ІІТЗН НАПН України: Овчарук О.В., к.пед.н. про аналіз ставлення вчителів до використання ІКТ у практичній роботі та у створенні цифрового середовища навчання; Малицька І.Д., ст.наук.співр., Іванюк І.В., ст.наук.співр, к.пед.н., Сороко Н.В., ст.наук.співр, к.пед.н., Гриценчук О.О. наук. співр. Кравчина О.Є., наук.співр. виступили з презентацією щодо використання цифрових засобів вчителями у професійній діяльності в країнах зарубіжжя.

f4.jpg

f5.jpg

f6.jpg

Друга частина семінару була присвячена роботі в групах. Учасники разом моделювали цифрове навчальне середовище та представляли свої моделі. Продовж заходу було проведено анкетування та опитування слухачів з метою з’ясувати їх ставлення до використання засобів ІКТ у професійній діяльності.

Анонси та оголошення

Інститут цифровізації освіти НАПН України запрошує на навчання до аспірантури та докторантури.

Підготовка докторів філософії та докторів наук в Інституті здійснюється в галузі знань "01 Освіта/Педагогіка", зі спеціальності "011 Освітні, педагогічні науки", спеціалізації "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті".


Post-proceedings Advances in Educational Technology

У мирний час ми планували опублікувати найкращі роботи з VIII Міжнародної конференції з цифрової освіти в екологічних університетах, організованої Національним університетом біоресурсів і природокористування України (Київ, Україна) та Вроцлавським університетом природокористування (м. Вроцлав, Польща) спільно з нашим інститутом у томі Post-proceedings 2-го симпозіуму Myroslav I. Zhaldak on Advances in Educational Technology (AET 2021 - https://aet.easyscience.education/2021/). У зв’язку з війною в Україні ця конференція переноситься. Незважаючи на це, подача документів відкрита.


Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін»

V Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін», проведення якої планувалося 18-19 травня 2022 року в Льотній академії Національного авіаційного університету (м. Кропивницький) переноситься на невизначений термін.


Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасні інформаційні технології в освіті і науці»

19-20 травня 2022 року плануємо проведення ХІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції для молодих учених та здобувачів освіти «Сучасні інформаційні технології в освіті і науці» (змішана форма проведення).

Наукові напрями роботи конференції: Методологія і теорія використання ІКТ в освіті; ІКТ і засоби навчання у закладах загальної середньої освіти; Використання вільного програмного забезпечення в освітньому процесі; Використання хмарних та мобільних технологій в освітньому процесі. Робочі мови конференції: українська, англійська.


VІ Міжнародна науково-практична конференція «Інформаційні технології в освіті, науці і техніці»

Запрошуємо до участі у VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Інформаційні технології в освіті, науці і техніці» (ІТОНТ-2022)