Перша міжнародна спеціалізована виставка «ЗНО – 2016. Освіта в Україні. Освіта за кордоном»

Перша міжнародна спеціалізована виставка «ЗНО – 2016. Освіта в Україні. Освіта за кордоном»

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України долучився до участі в Першій міжнародній спеціалізованій виставці «ЗНО – 2016. Освіта в Україні. Освіта за кордоном».

У межах заходу відділом хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти було організовано й проведено семінар на тему: «Хмарні технології у формуванні навчально-наукового середовища», в ході якого відбулася дискусія з актуальних проблем впровадження й використання хмарних технологій в галузі початкової, загальної середньої освіти, підготовки вчителів.

З вітальним словом виступила Шишкіна Марія Павлівна, кандидат філософських наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти.

Результати своїх досліджень представили співробітники, аспіранти й докторанти відділу:

- Мельник Оксана Миколаївна, аспірант – доповіла про основні результати дослідно-експериментальної роботи за темою “Розумники” (Smart kids). У своїй доповіді дослідниця представила ретроспективу етапів впровадження інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у початкову освіту; результати аналізу та систематизації вітчизняного й зарубіжного досвіду використання сучасних ІКТ у навчально-виховному процесі початкової школи; модель використання електронних освітніх ресурсів навчального призначення в початковій освіті;

- Ястребов Микола Миколайович, аспірант – ознайомив учасників з можливостями використання хмарних технологій для організації здоров'язбережувального навчання учнів початкових класів. З поміж іншого, доповідач наголосив на тому, що всі компоненти моделі організації здоров’язбережувального навчання є функціонально взаємопов’язаними, при цьому ефективна взаємодія забезпечується шляхом використання ІКТ, зокрема хмарних технологій, що дозволяє створити активне пізнавальне поле високого позитивного потенціалу;

- Литвинова Світлана Григорівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, докторант. У своєму виступі доповідач визначила особливості та основні проблеми підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання, зокрема: відсутність банку теоретичних, дидактичних, розвивальних матеріалів для 5-11 класів та повсюдного доступу до них, відсутність он-лайн підтримки та консультування учнів, системи формування навчального портфоліо учня. У вирішенні означених проблем, на думку доповідача, може допомогти упровадження комплексу хмарних сервісів Office 365, на основі якого розвивається хмаро орієнтоване навчальне середовище загальноосвітнього навчального закладу;

- Тимчук Лариса Іванівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, докторант – ознайомила учасників з особливостями використання хмарних технологій у створенні цифрового наративу, що дозволяє підвищити успішність і рівень конструктивного спілкування учнів, сприяє розвитку науково-дослідницьких умінь, формує навички критичного мислення, уміння грамотно формувати власну точку зору, сприяє вдосконаленню інформаційно-комунікаційної компетентності учасників навчально-виховного процесу та ін.

Загальна кількість учасників семінару (наукових і педагогічних працівників, аспірантів та докторантів) склала понад 30 осіб.

1.JPG  3.JPG 2.JPG 4.JPG 5.jpg 10.jpg 6.jpg 7.jpg 8.JPG 9.JPG 11.JPG 12.JPG

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.