Відбувся захист дисертаційної роботи Коцюби Романа Богдановича

Відбувся захист дисертаційної роботи Коцюби Романа Богдановича

15 квітня 2021 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України відбувся захист дисертаційної роботи Коцюби Романа Богдановича «Комп’ютерно орієнтована методика розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.

Вітаємо Романа Богдановича з успішним захистом та бажаємо успіхів у подальшій науковій роботі!

фото 1.jpg

фото 2.jpg

Анонси та оголошення

VІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «НАУКОВА ШКОЛА АКАДЕМІКА І.А. ЗЯЗЮНА У ПРАЦЯХ ЙОГО СОРАТНИКІВ ТА УЧНІВ»

Шановні колеги! Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» запрошує Вас узяти участь у роботі VІІ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «НАУКОВА ШКОЛА АКАДЕМІКА І.А. ЗЯЗЮНА У ПРАЦЯХ ЙОГО СОРАТНИКІВ ТА УЧНІВ» 25-26 травня 2021 року.


ОНЛАЙН-ФОРУМ «ІННОВАЦІЙНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ: ВИКЛИКИ, РЕАЛІЇ, СТРАТЕГІЇ»

15–16 червня 2021 року запрошуємо вас до участі у ІІІ всеукраїнському відкритому науково-практичному онлайн-форумі «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії». Серед напрямів роботи онлайн-форуму: Цифровізація як ключовий фактор розвитку освіти ХХІ ст. Професійний розвиток педагогічних і науково-педагогічних працівників в умовах відкритої освіти. Цифрові платформи та цифровий контент щодо дистанційної форми навчання. Адаптивні системи в освіті: виклики сьогодення. STEM-освіта: науково-теоретичні аспекти, досвід впровадження, перспективи розвитку.


Workshop 3L-Person 2021

Запрошуємо до участі у семінарі VI International Workshop on Professional Retraining and Life-Long Learning using ICT: Person-oriented Approach (3L-Person). Тематичні напрями: Дизайн особистого навчального середовища; ІКТ для професійної перепідготовки та навчання на робочому місці; ІКТ в освіті людини з особливими потребами; Безпека в інформаційно-освітньому просторі; ІКТ-підтримка STEM освіти та професійної кар’єри; Синтетичне навчальне середовище; Змішане та дистанційне навчання. Матеріали подаються і презентуються під час конференції виключно англійською мовою.


IX Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2021. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного та е-навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь в роботі Дев’ятої міжнародної науково-практичної конференції «MoodleMoot Ukraine 2021. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle». Конференція пройде онлайн 17-18 червня 2021 р. Прийом заявок на участь і розміщення на сайті текстів доповідей – до 7 червня. Участь у конференції безкоштовна.


Вступ до докторантури

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України запрошує на навчання до докторантури для здобуття ступеня доктора наук в галузі знань: 01 Освіта/Педагогіка, за спеціальністю: 011 Освітні, педагогічні науки, спеціалізацією: Інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


V Міжнародний семінар «Методи, ресурси і технології відкритого навчання та досліджень» (MROL 2021)

Тематика семінару охоплює питання сучасного стану розвитку та перспектив використання провідних інформаційно-комунікаційних технологій підтримування навчання і наукових досліджень у відкритих системах вищої освіти. 


ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС «ЕЛЕКТРОННІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА»

Державна установа «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти», Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України та компанія UGEN (Ukrainian Generation) оголошують всеукраїнський конкурс серед закладів фахової передвищої освіти «Електронні освітні ресурси у професійній діяльності педагога». До участі у конкурсі запрошуються науково-педагогічні, педагогічні працівники, авторські колективи, заклади фахової передвищої освіти, що мають власні розроблені і діючі автономні електронні освітні ресурси.