Міжнародна науково-практична конференція «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору»

Міжнародна науково-практична конференція «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору»
19-21 листопада 2015 року відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору» в м. Київ (Україна) за підтримки Міністерства освіти і науки України, Національної бібліотеки України імені В.І.Вернадського, Ягелонського університету (Польща), Східно-Європейського інституту психології (Франція-Україна), Інституту проблем виховання НАПН України, Інституту педагогіки Гданського університету (Польща), Інституту педагогіки та соціальної роботи Поморської Академії у Слупську (Польща), Genf International Consulting (Італія - США), Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», Західно-Українського ресурсного центру за підтримки Міжнародної експертної агенції «Консалтинг і тренінг», Global University (Італія-США), Центру розвитку дитини і сім’ї «Європейський», журналу «Психологія сьогодні».
2.png

Напрями роботи конференції:

  1. Болонський процес і перспективи розвитку вищої освіти в Україні, Європі та світі
  2. Управління якістю освіти: досвід та інновації
  3. Моніторинг якості освіти: засоби та технології
  4. Новітні засоби навчання і виховання: проблеми впровадження та стандартизації
  5. Сучасний освітній менеджмент: економічні, організаційні та психологічні засоби реалізації в Україні, Європі та світі
  6. Психологічні, педагогічні та організаційні умови запровадження європейських стандартів вищої освіти
  7. Філософія та психологія освіти
  8. Послідовність середньої та вищої освіти як загальноєвропейський стандарт
  9. Освіта. Культура. Глобалізація: виклики сьогодення

В панельній дискусії «Інтеграція у європейський освітній простір: здобутки, проблеми, перспективи» було задекларовано доповіді

Олени Гриб’юк, кандидата педагогічних наук, провідного наукового співробітника Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України за темою:

«Когнітивна теорія комп’ютерно орієнтованої системи навчання природничо-математичних дисциплін та взаємозв’язки вербальної і віртуальної компоненти»

Анжели Бойко, доктора філософських наук, завідувача кафедри філософії Черкаського державного технологічного університету за темою:

«Інноваційна діяльність в освіті як фактор підвищення її якості та ефективності»

Аспіранти Інституту інформаційних технологій і засобів навчання долучилися до роботи в відповідних секціях конференції з доповідями:

Валентина Юнчик

«Модель змішаного навчання математики з використанням системи GeoGebra»;

Кишинська Ольга

«Розвиток професійних компетентностей вчителів філологічних спеціальностей в контексті в контексті проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання»;

Христина Середа

«Проектування інформаційної системи менеджменту наукових досліджень».

3.png

В рамках пленарної сесії виступили:

Фатхуллін Марат (США), директор регіональних програм видавництва Elsevier S&T, розробник міжнародної наукометричної бази SCOPUS (USA) з доповіддю

«Driving innovations in the right direction: critical role of analytical and information systems in innovation management»;

Charzanowska M., Gancarz P. (Poland), doctor, the Faculty of Social Sciences, Pomeranian Academy, Slupsk

«O kompetencjach nauczyciela w wielokulturowym szkolnictwie wyzszym»

Суріна Ірина, доктор соціологічних наук, професор, декан факультету соціальних наук Поморської Академії у Слупську (Польща) з доповіддю

«Направление реформирования высшего образования Польши в контексте Болонского процесса»;

4.png

Янішевска Звездислава (Польща), доктор, професор, Інститут педагогіки, Гданський Університет

Садовска Славоміра (Польща), доктор, професор, Інститут педагогіки, Гданський Університет с докладом

«Тренинг против образования. Разногласия, связанные с распространением про-Болонского образования педагогов и учителей в Польше»

та цілий ряд вчених, дослідників, методистів та представників міжнародних компаній.

5.png

В рамках конференції було проведено цікаву книжкову виставку та завдяки зусиллям організаторів заходу створено доброзичливу атмосферу для проведення грунтовних наукових дискусій в контексті прийняття компромісних рішень. У програмі було передбачено проведення майстер-класів, work-shops, тренінгових майстерень.

Анонси та оголошення

ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.