Напрями роботи конференції:
- Болонський процес і перспективи розвитку вищої освіти в Україні, Європі та світі
- Управління якістю освіти: досвід та інновації
- Моніторинг якості освіти: засоби та технології
- Новітні засоби навчання і виховання: проблеми впровадження та стандартизації
- Сучасний освітній менеджмент: економічні, організаційні та психологічні засоби реалізації в Україні, Європі та світі
- Психологічні, педагогічні та організаційні умови запровадження європейських стандартів вищої освіти
- Філософія та психологія освіти
- Послідовність середньої та вищої освіти як загальноєвропейський стандарт
- Освіта. Культура. Глобалізація: виклики сьогодення
В панельній дискусії «Інтеграція у європейський освітній простір: здобутки, проблеми, перспективи» було задекларовано доповіді
Олени Гриб’юк, кандидата педагогічних наук, провідного наукового співробітника Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України за темою:
«Когнітивна теорія комп’ютерно орієнтованої системи навчання природничо-математичних дисциплін та взаємозв’язки вербальної і віртуальної компоненти»
Анжели Бойко, доктора філософських наук, завідувача кафедри філософії Черкаського державного технологічного університету за темою:
«Інноваційна діяльність в освіті як фактор підвищення її якості та ефективності»
Аспіранти Інституту інформаційних технологій і засобів навчання долучилися до роботи в відповідних секціях конференції з доповідями:
Валентина Юнчик
«Модель змішаного навчання математики з використанням системи GeoGebra»;
Кишинська Ольга
«Розвиток професійних компетентностей вчителів філологічних спеціальностей в контексті в контексті проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання»;
Христина Середа
«Проектування інформаційної системи менеджменту наукових досліджень».
В рамках пленарної сесії виступили:
Фатхуллін Марат (США), директор регіональних програм видавництва Elsevier S&T, розробник міжнародної наукометричної бази SCOPUS (USA) з доповіддю
«Driving innovations in the right direction: critical role of analytical and information systems in innovation management»;
Charzanowska M., Gancarz P. (Poland), doctor, the Faculty of Social Sciences, Pomeranian Academy, Slupsk
«O kompetencjach nauczyciela w wielokulturowym szkolnictwie wyzszym»
Суріна Ірина, доктор соціологічних наук, професор, декан факультету соціальних наук Поморської Академії у Слупську (Польща) з доповіддю
«Направление реформирования высшего образования Польши в контексте Болонского процесса»;
Янішевска Звездислава (Польща), доктор, професор, Інститут педагогіки, Гданський Університет
Садовска Славоміра (Польща), доктор, професор, Інститут педагогіки, Гданський Університет с докладом
«Тренинг против образования. Разногласия, связанные с распространением про-Болонского образования педагогов и учителей в Польше»
та цілий ряд вчених, дослідників, методистів та представників міжнародних компаній.
В рамках конференції було проведено цікаву книжкову виставку та завдяки зусиллям організаторів заходу створено доброзичливу атмосферу для проведення грунтовних наукових дискусій в контексті прийняття компромісних рішень. У програмі було передбачено проведення майстер-класів, work-shops, тренінгових майстерень.