Цифрова дистанційна освіта – від пандемії COVID-19 до найкращих практик майбутнього

Цифрова дистанційна освіта – від пандемії COVID-19 до найкращих практик майбутнього

12-13 вересня 2023 року відбулася презентація результатів наукових досліджень вченими ІЦО НАПН України на міжнародній конференції “Digital remote education - from the COVID-19 Pandemic to the Best Practices for the Future” в Краківському педагогічному університеті імені Національної комісії освіти (Польща)

Світлана Литвинова, д. пед н., заступник директора з наукової роботи та Марія Шишкіна, д. пед. н., заввідділу хмаро орієнтованих систем інформатизації освіти Інституту цифровізації освіти взяли участь в міжнародній конференції “Digital remote education - from the COVID-19 Pandemic to the Best Practices for the Future”, що відбулася Краківському педагогічному університеті імені Національної комісії освіти (Польща).

Конференція була присвячена результатам запровадження дистанційної форми навчання під час пандемії COVID-19, представленням кращих педагогічних практик і напрацюванню спільних дій щодо покращання освіти майбутнього.

На конференції був представлений досвід використання дистанційної форми навчання на усіх рівнях освіти від дошкільної до вищої.

На пленарному засіданні виступили:

  • DREAM platform – assistance for teachers, school students, parents and local community Prof. Nataliia Demeshkant, Pedagogical University of Krakow, Poland
  • De-centralizing early childhood education in the digital age, PhD Maria Dardanou, PhD Unstad Torstein, UiT The Arctic university of Norway
  • Artificial intelligence in the educational practice of teachers, Doc. of Pedagogacal Science Svitlana Lytvynova, Doc. of Pedagogacal Science Mariya Shyshkina Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine, Kyiv, Ukraine
  • Doctoral Education Quality Assurance: Digital Remote Training Issues, PhD Fast Olha, Community HEI "Lutsk Pedagogical College", Ukraine
  • Assessment in an e-learning environment, PhD Iwona Mokwa-Tarnowska, Center for Foreign Languages of the Gdańsk University of Technology, Poland
  • Competence of the future - educational implications, Prof. Katarzyna Potyrała, Andrzej Frycz Modrzewski Krakow University, Poland
  • The use of MOOC courses in the professional development of lecturers - ectnmoocs.eu platform, Prof. Iwona Maciejowska, Jagiellonian University, Poland

На тематичних секціях був широко представлений досвід викладачів-практиків, зокрема:

  • TEDH (Teacher Educators Digital Hub): Supporting the digital transformation of teacher education in Vietnam PhD O'Connor Jane, Birmingham City University, UK
  • The impact of the mode of assessment on young children’s mathematical skills- A mixed methods approach PhD Olga Fotakopoulou, Birmingham City University, UK
  • The design and implementation of cloud-based open science systems in teachers’ education, Doc. of Pedagogacal Science Shyshkina Mariya, Doc. of Pedagogacal Science Svitlana Lytvynova, Institute for Digitalisation of Education of NAES of Ukraine, Kyiv, Ukraine
  • Educational crafting in a virtual environment: the case of Minecraft PhD Artyukhov Artem, Sumy State University, Ukraine
  • From Moodle to MOOC Prof. Nodzyńska-Moroń Małgorzata, University of West Bohemia in Pilsen, Czech Repablic
  • Cooperation and implementation of international projects during the pandemic Egner Dobrosława, Youth Cultural Center No. 2 in Piekary Śląskie, Poland
  • Challenge Accepted - Challenge Extended - experiences of teachers and students during remote classes Nikolina Mandić Gregić, Osnovna škola ,,Mladost'' Osijek, Croatia

За планом конференції учасники відвідали дитячий садочок у якому ознайомилися з матеріально-технічним забезпеченням та організацією дистанційної форми навчання для наймолодших.

2.jpg

Анонси та оголошення

КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАД

Інститут цифровізації освіти НАПН України оголошує конкурс на заміщення посад в наукових підрозділах. У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які вільно володіють державною мовою, здобули вищу освіту з відповідного наукового напряму не нижче другого (магістерського) рівня. На заміщення вакантної наукової посади може претендувати:

  • завідувача відділу – доктор наук або доктор філософії (кандидат наук);
  • головного наукового співробітника – доктор наук;
  • провідного наукового співробітника – доктор наук або доктор філософії (кандидат наук);
  • старшого наукового співробітника – доктор наук або доктор філософії (кандидат наук);
  • завідувача сектору – доктор філософії (кандидат наук)
  • наукового співробітника – доктор філософії (кандидат наук) або магістр, який має не менше п’яти років досвіду;
  • молодшого наукового співробітника – доктор філософії (кандидат наук) або особа, що має вищу освіту другого (магістерського) рівня.

Учасник конкурсу повинен мати результати наукової діяльності, кількість і якість яких відповідає рівню вакантної наукової посади та особливостям відповідного наукового напряму.


І ОНЛАЙН ШКОЛА "ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ"

Пані та панове! Запрошуємо долучитися в якості учасників до онлайн школи та підвищити рівень своєї цифрової компетентності!

Онлайн школа "Цифрові технології в наукових дослідженнях" є волонтерською ініціативою та проводиться з метою підвищення рівня цифрової компетентності наукових, науково-педагогічних працівників, аспірантів і докторантів.