Третя Міжнародна Літня школа «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences»

Третя Міжнародна Літня школа «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences»

Відбулася Третя Міжнародна Літня школа «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» для експертів проекту в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня «Варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі» на базі Луцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5 Луцької міської ради Волинської області за підтримки Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, Інституту модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України, управління освіти Луцької міської ради Волинської області.

З вітальним словом до учасників Літньої школи виступили:

  • Лещенко Зіновія Богданівна, начальник управління освіти Луцької міської ради
  • Півницький Валерій Борисович, директор, Луцька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 5 Луцької міської ради
  • Дубина Олександр Дмитрович, директор, Луцький навчально-виховний комплекс № 9 Луцької міської ради

Гриб’юк Олена Олександрівна, керівник проекту, к.пед.н., п.н.с. Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПНУ ґрунтовно висвітлила специфіку використання варіативних моделей комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в контексті неперервної освіти.

Щороку ми прагнемо створити неперевершену атмосферу творчості, в якій можна вільно ділитися досвідом, досягненнями, порадами і сумнівами. Цьогоріч у стінах Луцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 5 Луцької міської ради Волинської області інтеграційні заняття та тренінги переростали у жваві дискусії, що спонукали до наукового пошуку, творення дивовижних міждисциплінарних проектів.

Упродовж роботи Літньої школи вчителі-експерти активно працювали в STEM-майстернях:

  • «Математичне моделювання в процесі навчання предметів природничо-математичного циклу»;
  • «Робототехніка в проектно-дослідницькій діяльності дітей та учнівської молоді»;
  • «Методологія педагогічного проектування комп’ютерно орієнтованого середовища навчання в ЗНЗ та ДНЗ»;
  • «Педагогічно виважене використання ІКТ (ЦВК) в процесі навчання предметів природничого циклу»;
  • «Проблеми результативності навчально-виховного процесу ЗНЗ та ДНЗ в умовах використання ІКТ».

У рамках Третьої Міжнародної Літньої школи «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» слухачам було продемонстровано приклади використання цифрових вимірювальних комплексів з метою вирішення питання оптимізації міжпредметних зв’язків у взаємодії дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних та вищих навчальних закладів. У відповідності до завдань проекту вчителі-експерти обговорили проблеми та перспективи педагогічно виваженого використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.

Третя Міжнародна Літня школа «Clever: School of Natural and Mathematical Sciences» для експертів відбулася на високому науковому та організаційному рівні. Слухачі успішно пройшли курс навчання за програмою Літньої школи та пройшли відповідне підсумкове тестування. Обрана тема дослідницького проекту послугувала плідним підґрунтям для ефективного обміну думками із зазначеної проблематики. Обмін досвідом та аналіз процесів реформування профільної освіти, що характерні для сьогодення країни, дали можливість слухачам Літньої школи напрацювати та схвалити відповідні рекомендації за результатами тривалої роботи та спланувати подальшу діяльність у рамках дослідно-експериментальної роботи.


Анонси та оголошення

ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.