«V4 + Академічний дослідницький консорціум з інтеграції баз даних, робототехніки та мовник технологій»

5–6 вересня 2019 року у м.Трнава, Словаччина, відбувся Заключний дводенний Воркшоп у межах науково-дослідного проекту «V4 + Академічний дослідницький консорціум з інтеграції баз даних, робототехніки та мовник технологій» Міжнародного Вишеградського Фонду. Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України виступив співорганізатором заходу.

06-MTF-zaver-foto.jpg

Метою цього заходу було підбиття підсумків роботи проекту, обмін досвідом побудови комп’ютерно-технологічних інструментів для вирішення регіональних проблем, пов'язаних з пріоритетними дослідженнями ЄС в галузі ІКТ, розширення співробітництва учених різних країн,.

.

Ініціаторами та організаторами Воркшопу були факультет матеріалознавства і технологій Братиславського технологічного університету, м.Трнава (координатор проекту); факультет електротехніки та інформатики Братиславського технологічного університету, м.Братислава; Остравський університет, м.Острава, Чехія; Центр інтелектуальної робототехніки Антал Бейчі, Обудський університет, Будапешт, Угорщина; Університет природничих і гуманітарних наук м.Седльце, Польща; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, м.Київ, Україна. Захід відбувся за підтримки Міжнародного Вишеградського Фонду.

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України висловдює глибоку подяку координатору проекту доктору Стефану Светському, чиї невтомні зусилля з організації та розгортання проекту сприяли розвитку Європейського дослідницького простору відкритої освіти і науки, розширенню співробітництва українських учених із науковцями інших країн, розроблення механізмів сприяння залученню їх до вдосконалення освітнього, дослідницького й інноваційного середовищ в Україні та за її межами.

01-v4-foto- Svetsky.jpg

02-v4-foto-Svetsky-prezentacia-vystupov.jpg

Програмою Воркшопу було передбачено наукові сесії, засідання та обговорення, тематика яких охоплювала підсумки роботи проекту; оцінювання результатів пошуку партнерів; обмін відомостями щодо досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій навчання; моделей створення і використання освітніх ресурсів; презентація досвіду використання освітнього робота.

У роботі Воркшопу взяла участь представник Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, д.пед.н., с.н.с. М.П.Шишкіна.

03-v4-foto-prezentacia-vystupov.jpg

04-v4-foto-UIAM.jpg

05-v4-foto-MTF.jpg

Анонси та оголошення

ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.