Користувачі 201 країни світу звертаються до електронних ресурсів журналу.
У № 3 (95) розміщено статті авторів з наукових установ та закладів освіти України та зарубіжжя. У випуск увійшли роботи науковців установ НАПН України. Читачам представлено результати фундаментальних і прикладних досліджень у галузі освітніх застосувань ІКТ, інноваційні рішення проблем впровадження ІКТ в освітній процес.
Тематика наукових публікацій охоплює напрями:
- Методологія, теорія, філософія та історія використання ІКТ в освіті
- ІКТ і засоби навчання у загальній середній освіті
- ІКТ і засоби навчання у закладах вищої освіти
- ІКТ підтримки психолого-педагогічних досліджень
- Штучний інтелект в освіті та освітніх дослідженнях
Географія авторського колективу випуску - це регіони України, зокрема:
Київ, Кропивницький, Львів, Луцьк, Ужгород, Тернопіль, Хмельницький та країни світу, а саме: Індонезії, Іспанії, Малайзії, США і Туреччини.
У випуску висвітлюють результати наукових пошуків та практичних напрацювань наукові і науково-педагогічні працівникі, які представляють такі заклади освіти і наукові установи:
- Інститут цифровізації освіти НАПН України, м. Київ
- Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, м. Київ
- Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м.Тернопіль
- Мала академія наук України, м. Київ
- Національний центр «Мала академія наук України», м. Київ
- Державна установа «Науковий центр аерокосмічних досліджень Землі ІГН НАН України», м. Київ
- Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького, м. Львів
- Національний університет «Львівська політехніка»є, м. Львів
- Ужгородський національний університет, м. Ужгород
- Ужгородська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №3 з поглибленим вивченням англійської мови, м. Ужгород
- Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький
- Волинський національний університет імені Лесі Українки, м. Луцьк
- Хмельницький національний університет, м. Хмельницький
- Університет Південної Флориди, м. Тампа, Флорида, США
- Університет Північного Колорадо, м. Грілі, Колорадо, США
- Державний університет Емпорія, м. Емпорія, Канзас, США
- Факультет освіти, економіки та технологій Сеути в Університеті Гранади, Іспанія
- Близькосхідний університет, Нікосія, Кіпр - Мерсін, Туреччина
- Технологічний університет Малайзії, Скудай, Джохор, Малайзія
- Державний університет Сурабая, Сурабая, Індонезія
- Державний університет Макассара, Макассар, Індонезія
Низький уклін вам, дорогі наші захисники і захисниці, щиро вдячні за те, що можемо продовжувати нашу роботу та презентувати вітчизняній і міжнародній науковій спільноті працю наших вчених. Ми переможемо! Слава Україні!
|
|
Анонси та оголошення
ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад
ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»
Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.
Навчання в докторантурі
Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.
Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії
Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.
3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)
Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.
Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553
IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)
IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини.
Конкурси від Національного фонду досліджень України
У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».
Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.
|