Допрофесійна підготовка учнів старшої школи

Допрофесійна підготовка учнів старшої школи
17 травня відділом профільного навчання Інституту педагогіки НАПН України було проведено науково-практичний семінар на тему «Теоретико-методичні засади допрофесійної підготовки учнів старшої школи». 

З доповідями виступили заступник директора Інституту педагогіки НАПН України М.В. Головко, заступник директора Інституту педагогіки НАПН України з науково-експериментальної роботи Т.М. Засєкіна, завідувач відділом профільного навчання Інституту педагогіки НАПН України В.І. Доротюк. 

Учасниками розглядалися психолого-педагогічні засади вивчення особистості учня з метою професійної орієнтації та допрофесійної підготовки. Науковий співробітник відділу В.В. Рогоза розповів про досвід організації допрофесійної підготовки у ЗНЗ різних типів та зауважив на важливості розвитку особистості учня на всіх етапах навчання. 

 - Такий висновок я зробив на основі Всеукраїнського педагогічного експерименту «Розумники» (Smart Kids), який впроваджено Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання та ТМ «Розумники». В цьому проекті учні початкової школи навчаються за допомогою електронних ресурсів. Ініціатори переконані, що сьогодні знання ІКТ вимагає будь-яка професія, діти молодшого шкільного віку повинні володіти не лише комп’ютерними навичками, а й збирати та аналізувати дані, об’єднувати нові знання, ефективно співпрацювати з людьми різних культур. Якщо підготувати дитину, яка легко сприймає сучасні технології, вміє працювати в команді, то вона забезпечить собі успішне майбутнє. Отже, на часі впровадження методики допрофесійної підготовки старшокласників до професій різних типів. Надати базових фахових навичок у початковій школі покликаний Всеукраїнський педагогічний експеримент «Розумники», а для старшої – важливим є питання загальної допрофесійної підготовки учнів. Сьогодні наше завдання зорієнтувати учнів на вибір майбутньої спеціальності.

Анонси та оголошення

ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.