Новини

Науково-методичний семінар «Реалізація концепції нової української школи на задах використання ІКТ» Науково-методичний семінар «Реалізація концепції нової української школи на задах використання ІКТ»
4 травня 2017 р. в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання відбувся науково-методичний семінар «Реалізація концепції нової української школи на задах використання ІКТ» за участі науковців інституту та вчителів Овруцького району Житомирської області. Організатором заходу виступив відділ технологій відкритого навчального середовища. 
4 Травня 2017


Вітаємо Коневщинську Ольгу Еммануїлівну! Вітаємо Коневщинську Ольгу Еммануїлівну!
Вітаємо Коневщинську Ольгу Еммануїлівну - вченого секретаря Інституту з нагородженням медаллю НАПН України "Ушинський К.Д." за особистий внесок у розвиток української освіти, розроблення теоретичних та технологічних засад використання комп`ютерних та мультимедійних технологій в загальноосвітніх навчальних закладах та з нагоди ювілею.
29 Квітня 2017


Х Всеукраїнська науково-методична конференція Комп’ютерне моделювання та інформаційні технології в освіті (КМІТО’2017) Х Всеукраїнська науково-методична конференція Комп’ютерне моделювання та інформаційні технології в освіті (КМІТО’2017)

 27-28 квітня 2017 р. відбулась Х Всеукраїнська науково-методична конференція Комп’ютерне моделювання та інформаційні технології в освіті (КМІТО’2017), в якій Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України є співорганізатором.

28 Квітня 2017


Відбувся захист кандидатської дисертації Ястребова Миколи Миколайовича Відбувся захист кандидатської дисертації Ястребова Миколи Миколайовича
28 квітня 2017 року о 14.30 на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (м. Київ, вул. М. Берлинського, 9, ІІ поверх, к.205) відбувся захист кандидатської дисертації Ястребова Миколи Миколайовича на тему «Використання веб-орієнтованих технологій у здоров’язбережувальному навчанні учнів початкових класів» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
28 Квітня 2017


Відбувся захист докторської дисертації Тимчук Лариси Іванівни Відбувся захист докторської дисертації Тимчук Лариси Іванівни
28 квітня 2017 року об 11.00 на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (м. Київ, вул. М. Берлинського, 9, ІІ поверх, к.205) відбувся захист докторської дисертації Тимчук Лариси Іванівни на тему «Теоретико-методичні засади проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
28 Квітня 2017


Міжнародний Інтернет-семінар «Хмарні технології в освіті» Міжнародний Інтернет-семінар «Хмарні технології в освіті»
28 квітня 2017 р. відбувся щорічний Міжнародний Інтернет-семінар «Хмарні технології в освіті», співорганізатором і співзасновником якого є Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
28 Квітня 2017


Нагородження переможців у щорічному академічному конкурсі на кращу наукову роботу у номінації "кращий посібник" Нагородження переможців у щорічному академічному конкурсі на кращу наукову роботу у номінації "кращий посібник"
27 квітня 2017 року відбулось нагородження переможців у щорічному академічному конкурсі на кращу наукову роботу у номінації "кращий посібник", серія навчально-методичний посібник: "Математичне моделювання в процесі навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі" (автор - Грибюк О.О.).
А також у номінації "кращий підручник або навчальний комплект для учннів, студентів", серія науково-методичних робіт: навчальний посібник "Організація навчання матиматичних дисциплін у SageMathCloud" (автор - М.В. Попель), методичні рекомендації "Хморні сервіси і технології у науковій і педагогічній діяльності" (автори: Ю.Г. Носенко, М.В. Попель, М.П. Шишкіна).
27 Квітня 2017


Відбувся захист кандидатської дисертації Мельник Оксани Миколаївни Відбувся захист кандидатської дисертації Мельник Оксани Миколаївни
27 квітня 2017 року о 14.30 на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (м. Київ, вул. М. Берлинського, 9, ІІ поверх, к.205) відбувся захист кандидатської дисертації Мельник Оксани Миколаївни на тему «Проектування електронних освітніх ресурсів з математики для учнів початкової школи» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
27 Квітня 2017


Відбувся захист докторської дисертації Колос Катерини Ростиславівни Відбувся захист докторської дисертації Колос Катерини Ростиславівни
27 квітня 2017 року об 11.00 на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (м. Київ, вул. М. Берлинського, 9, ІІ поверх, к.205) відбувся захист докторської дисертації Колос Катерини Ростиславівни на тему «Теоретико-методичні засади проектування і використання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
27 Квітня 2017


Всеукраїнський науково-практичний семінар «Хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах як середовище для реалізації управлінських рішень та організації навчального процесу»
26-27 квітня. У рамках реалізації Дорожньої карти «Хмарні сервіси в освіті» під керівництвом доктора пед. наук Литвинової С.Г., завідувача відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України в НВК №1 м. Покровськ Донецької обл. відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах як середовище для реалізації управлінських рішень та організації навчального процесу». З метою обміну досвідом захід відвідали делегації педагогів різних областей України та міста Києва.
27 Квітня 2017



Новини 431 — 440 з 618
Початок | Поперед. | 42 43 44 45 46 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"

24 червня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбудеться Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару докторанти та аспіранти Інституту звітують про хід виконання та результати свого дисертаційного дослідження.
Семінар відбудеться в дистанційному форматі.


Онлайн-курс «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості»

Запрошуємо взяти участь у навчанні на онлайн-курсі «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості». Цей курс допоможе вам:

  • зрозуміти концепцію відкритої науки: дізнатися, як вона впливає на процес рецензування та яким чином можна використовувати її принципи для підвищення якості наукових публікацій;
  • опанувати новітні інструменти та методи: ознайомитися з цифровими платформами та інноваційними технологіями, що спрощують процес рецензування та роблять його більш прозорим;
  • розвинути навички рецензування: навчитися давати конструктивний зворотний зв’язок, аналізувати наукові статті та інші матеріали в умовах відкритого доступу;
  • дізнатися про етичні аспекти та виклики: розглянути питання конфіденційності, прозорості та об’єктивності в сучасному науковому середовищі.

25 червня 2024 року о 15:00 відбудеться презентація онлайн-курсу.

Реєстраційна форма https://forms.gle/rs4pk5ygyHi33X7M8


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.