Новини

Конференція та загальні збори Eurodoc

4 - 7 червня 2024 р. у м. Любляна (Словенія) відбулася конференція та загальні збори Європейської ради докторантів і молодих дослідників (Eurodoc). У заході взяла участь кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту цифровізації освіти НАПН України, консультантка Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України - Аліса Сухіх.


19 Червня 2024


Освіта для сталого розвитку: 5-та міжнародна конференція зі сталого майбутнього: екологічні, технологічні, соціальні та економічні питання: ICSF 2024

21-24 травня відбулась міжнародна конференція ICSF 2024: зі сталого майбутнього: екологічні, технологічні, соціальні та економічні питання. Програмний комітет конференції очолив Сергій Семеріков, доктор педагогічних наук, професор. Доповідачі з різних країн – Болгарії, В’єтнаму, Ізраїлю, Польщі, Румунії, України представили дослідження у сфері стійких технологій, інженерії, сталого будівництва та транспорту, сталого міського планування, екологічної політики, економіки та права. У окремій тематичній секції взяли участь співробітники Інституту цифровізації освіти НАПН України. Науковцями інституту (Ірина Мінтій, Тетяна Вакалюк, Марія Лещенко, Оксана Овчарук, Майя Марієнко, Олена Гриценчук, Оксана Кравчина, Ірина Малицька) було представлено доповіді «Комбіноване навчання: визначення, концепція та актуальність для освіти для сталого розвитку», «Забезпечення сталого розвитку шляхом використання цифрових освітніх хабів для викладання громадянської освіти в школі», «Використання ІКТ вчителями для розвитку критичного мислення учнів у контексті сталого розвитку в Україні». Секцію очолила Тетяна Вакалюк, доктор педагогічних наук, професор.


24 Травня 2024


Практико орієнтовний марафон цифровізації освіти

14-15 травня в межах співпраці Інституту цифровізації освіти НАПН України і ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України, напередодні Дня науки для педагогічної спільноти України було проведено марафон «Цифровізація освіти: практичний досвід організації дистанційної та змішаної форм навчання в умовах імерсивного навчання і використання штучного інтелекту». До заходу долучилися 411 осіб – представників освітніх закладів з усіх областей України.

Своїм досвідом використання цифрових технологій для організації, співпраці та залучення учнів до освітнього процесу поділилися вчителі з кризових регіонів України – Херсонської, Луганської, Одеської, Сумської та Дніпропетровської областей. Захід проходив у формі практичного вебінару.


17 Травня 2024


ІV Міжнародна науково-практична конференція «Імерсивні технології в освіті»

30 квітня 2024 року проведено ІV Міжнародну науково-практичну конференцію «Імерсивні технології в освіті», ініційовану та організовану Інститутом цифровізації освіти НАПН України. Учасники конференції дискутували щодо потенційних ризиків, відповідності вимогам безпеки та позитивного практичного досвіду застосування імерсивних технологій у навчальному процесі закладів освіти різного рівня.

2 Травня 2024


Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану

Опубліковано Збірник матеріалів Звітної наукової конференції Інституту цифровізації освіти НАПН України «Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану». У доповідях учасників конференції визначено сучасні напрями розвитку цифрових технологій відкритої освіти і науки, описано теоретичні та практичні аспекти проектування і використання сучасних засобів навчання у комп’ютерно орієнтованому середовищі, зокрема, застосування хмарних та імерсивних технологій, а також презентовано результати досліджень трансформації та ролі веборієнтованих систем енциклопедичних видань, використання семантичного підходу у функціонуванні онлайн енциклопедій та формуванні поняттєво-термінологічного апарату педагогіки та психології.


30 Квітня 2024


Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції

26 квітня 2024 р. відбулася IІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», ініціатором та базою якого став Донецький державний університет внутрішніх справ, м. Кропивницький. Інститут цифровізації освіти другий рік поспіль є співорганізатором цього заходу, місія якого в обговоренні актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.


26 Квітня 2024


ІІ Міжнародний цифровий форум – нова платформа обміну досвідом освітян з України та Польщі

9 квітня відбувся ІІ Міжнародний цифровий форум, організований Вищою Школою Економіки (Wyższa Szkoła Gospodarki) (м.Бидгощ, Польща) у партнерстві з Міністерством вищої освіти Польщі, в роботі якого взяли участь близько 60 учасників з університетів та наукових установ Польщі та України.
Доповідачі поділились досвідом використання штучного інтелекту та імерсивних технологій у мистецькій освіти, підготовці архітекторів, оцифруванні культурної спадщини, методами та формами використання імерсивних засобів у вивченні іноземних мов, міжкультурному спілкуванні, обговорили вплив штучного інтелекту на рівність і справедливість в освіті, питання обізнаності з цифровими технологіями дорослих, шляхи подолання цифрової дезінформації та маніпуляції та ін.
З доповідями на форумі виступили Оксана Овчарук, доктор педагогічних наук, професор, заввідділом компаративістики інформаційно-освітніх інновацій та Оксана Кравчина, науковий співробітник відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій.

10 Квітня 2024


Науково-практична конференція «Впровадження цифрових технологій в освітній процес: сучасні підходи»

26 березня в межах співпраці ІЦО НАПН України та ІМЗО МОН України відбулася науково-практична конференція «Впровадження цифрових технологій в освітній процес: сучасні підходи». Інститут на конференції представляла Литвинова Світлана Григорівна, доктор педагогічних наук, с.н.с., заступник директора з наукової роботи Інституту цифровізації освіти НАПН України, яка виступила з доповіддю «Цифрова трансформація освіти: AR, VR, AI - інноваційні інструменти профільної школи». 135 освітян з різних областей України представили результати теоретичних досліджень та практичного досвіду з проблеми використання цифрових інструментів у освітньому процесі.

28 Березня 2024


Освітяни України, Польщі, Туреччини, Австрії обмінялись досвідом використання цифрових технологій у освітньому процесі

21 березня в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбулась міжнародна науково-практична конференція «Цифрова компетентність вчителя нової української школи 2024: інновації в умовах змін», що пройшла в гібридному форматі. Організаторами конференції виступили 12 установ з України, Польщі, Туреччини, що активно вивчають та впроваджують цифрові технології.

Більше160 зареєстрованих та 60 онлайн-учасників із України, Польщі, Туреччини, Австрії в очному та дистанційному форматі представили результати наукових розробок і практичних надбань з проблем цифровізації освіти та надали матеріали.

Детальніше.


23 Березня 2024


Штучний інтелект у науці та освіті (AISE 2024)

1 березня 2024 р. було проведено Міжнародну наукову конференцію «Штучний інтелект у науці та освіті» (AISE 2024).

Конференція стала платформою для стимулювання дискусій, сприянню зміцненню співпраці між науковими установами, закладами вищої освіти та громадськими науковими організаціями та розвитку інноваційних рішень у сфері штучного інтелекту для науки, економіки та освіти.

В межах конференції було проведено майстер-клас «GPT-store. ШІ-сервіси в навчанні». Після майстер-класу відбулися 4 секційні засідання, де учасники конференції представляли свої доповіді та ділилися практичним досвідом застосування різних сервісів ШІ.


3 Березня 2024


Новини 1 — 10 з 168
Початок | Поперед. | 1 2 3 4 5 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"

24 червня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбудеться Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару докторанти та аспіранти Інституту звітують про хід виконання та результати свого дисертаційного дослідження.
Семінар відбудеться в дистанційному форматі.


Онлайн-курс «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості»

Запрошуємо взяти участь у навчанні на онлайн-курсі «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості». Цей курс допоможе вам:

  • зрозуміти концепцію відкритої науки: дізнатися, як вона впливає на процес рецензування та яким чином можна використовувати її принципи для підвищення якості наукових публікацій;
  • опанувати новітні інструменти та методи: ознайомитися з цифровими платформами та інноваційними технологіями, що спрощують процес рецензування та роблять його більш прозорим;
  • розвинути навички рецензування: навчитися давати конструктивний зворотний зв’язок, аналізувати наукові статті та інші матеріали в умовах відкритого доступу;
  • дізнатися про етичні аспекти та виклики: розглянути питання конфіденційності, прозорості та об’єктивності в сучасному науковому середовищі.

25 червня 2024 року о 15:00 відбудеться презентація онлайн-курсу.

Реєстраційна форма https://forms.gle/rs4pk5ygyHi33X7M8


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.