Новини

Відбувся захист кандидатської дисертації Ястребова Миколи Миколайовича Відбувся захист кандидатської дисертації Ястребова Миколи Миколайовича
28 квітня 2017 року о 14.30 на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (м. Київ, вул. М. Берлинського, 9, ІІ поверх, к.205) відбувся захист кандидатської дисертації Ястребова Миколи Миколайовича на тему «Використання веб-орієнтованих технологій у здоров’язбережувальному навчанні учнів початкових класів» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
28 Квітня 2017


Відбувся захист докторської дисертації Тимчук Лариси Іванівни Відбувся захист докторської дисертації Тимчук Лариси Іванівни
28 квітня 2017 року об 11.00 на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (м. Київ, вул. М. Берлинського, 9, ІІ поверх, к.205) відбувся захист докторської дисертації Тимчук Лариси Іванівни на тему «Теоретико-методичні засади проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
28 Квітня 2017


Міжнародний Інтернет-семінар «Хмарні технології в освіті» Міжнародний Інтернет-семінар «Хмарні технології в освіті»
28 квітня 2017 р. відбувся щорічний Міжнародний Інтернет-семінар «Хмарні технології в освіті», співорганізатором і співзасновником якого є Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
28 Квітня 2017


Нагородження переможців у щорічному академічному конкурсі на кращу наукову роботу у номінації "кращий посібник" Нагородження переможців у щорічному академічному конкурсі на кращу наукову роботу у номінації "кращий посібник"
27 квітня 2017 року відбулось нагородження переможців у щорічному академічному конкурсі на кращу наукову роботу у номінації "кращий посібник", серія навчально-методичний посібник: "Математичне моделювання в процесі навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі" (автор - Грибюк О.О.).
А також у номінації "кращий підручник або навчальний комплект для учннів, студентів", серія науково-методичних робіт: навчальний посібник "Організація навчання матиматичних дисциплін у SageMathCloud" (автор - М.В. Попель), методичні рекомендації "Хморні сервіси і технології у науковій і педагогічній діяльності" (автори: Ю.Г. Носенко, М.В. Попель, М.П. Шишкіна).
27 Квітня 2017


Відбувся захист кандидатської дисертації Мельник Оксани Миколаївни Відбувся захист кандидатської дисертації Мельник Оксани Миколаївни
27 квітня 2017 року о 14.30 на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (м. Київ, вул. М. Берлинського, 9, ІІ поверх, к.205) відбувся захист кандидатської дисертації Мельник Оксани Миколаївни на тему «Проектування електронних освітніх ресурсів з математики для учнів початкової школи» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
27 Квітня 2017


Відбувся захист докторської дисертації Колос Катерини Ростиславівни Відбувся захист докторської дисертації Колос Катерини Ростиславівни
27 квітня 2017 року об 11.00 на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України (м. Київ, вул. М. Берлинського, 9, ІІ поверх, к.205) відбувся захист докторської дисертації Колос Катерини Ростиславівни на тему «Теоретико-методичні засади проектування і використання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
27 Квітня 2017


Всеукраїнський науково-практичний семінар «Хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах як середовище для реалізації управлінських рішень та організації навчального процесу»
26-27 квітня. У рамках реалізації Дорожньої карти «Хмарні сервіси в освіті» під керівництвом доктора пед. наук Литвинової С.Г., завідувача відділу технологій відкритого навчального середовища Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України в НВК №1 м. Покровськ Донецької обл. відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Хмарні сервіси в загальноосвітніх навчальних закладах як середовище для реалізації управлінських рішень та організації навчального процесу». З метою обміну досвідом захід відвідали делегації педагогів різних областей України та міста Києва.
27 Квітня 2017


Працюємо над розвитком іншомовної компетентності молодих науковців. Працюємо над розвитком іншомовної компетентності молодих науковців.

26 квітня 2017 р. відбувся ІІІ Англомовний семінар для молодих науковців «Оpen Up!». Організатором заходу є Рада молодих вчених НАПН України. 

26 Квітня 2017


Оголошується прийом до докторантури Інституту у 2017 році
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України оголошує прийом до докторантури Інституту у 2017 році.
25 Квітня 2017


Консолідація науки і практики в аспекті інформатизації інклюзивної дошкільної освіти Консолідація науки і практики в аспекті інформатизації інклюзивної дошкільної освіти
19 квітня 2017 р. на базі Полтавського навчально-реабілітаційного центру Полтавської обласної ради відбулася робоча зустріч фахівців центру та Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, спрямована на обговорення проблем впровадження мультимедійних технологій в інклюзивну дошкільну освіту.
19 Квітня 2017



Новини 441 — 450 з 625
Початок | Поперед. | 43 44 45 46 47 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Всеукраїнський конкурс на кращий вебсайт серед закладів фахової передвищої освіти

Міністерство освіти і науки України спільно з Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти оголошує Всеукраїнський конкурс на кращий вебсайт серед закладів фахової передвищої освіти «EDUCATION WEBSITE 2024». Ольга Пінчук, заступник директора ІЦО НАПН України, увійшла до складу конкурсної комісії. Конкурс проводиться один раз на чотири роки. Початок Конкурсу – 1 жовтня 2024.


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.