Новини

Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану

Опубліковано Збірник матеріалів Звітної наукової конференції Інституту цифровізації освіти НАПН України «Цифрова трансформація науково-освітніх середовищ в умовах воєнного стану». У доповідях учасників конференції визначено сучасні напрями розвитку цифрових технологій відкритої освіти і науки, описано теоретичні та практичні аспекти проектування і використання сучасних засобів навчання у комп’ютерно орієнтованому середовищі, зокрема, застосування хмарних та імерсивних технологій, а також презентовано результати досліджень трансформації та ролі веборієнтованих систем енциклопедичних видань, використання семантичного підходу у функціонуванні онлайн енциклопедій та формуванні поняттєво-термінологічного апарату педагогіки та психології.


30 Квітня 2024


Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції

26 квітня 2024 р. відбулася IІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», ініціатором та базою якого став Донецький державний університет внутрішніх справ, м. Кропивницький. Інститут цифровізації освіти другий рік поспіль є співорганізатором цього заходу, місія якого в обговоренні актуальних питань впровадження STEAM-технологій в освітній процес закладів освіти різного рівня та профілю.


26 Квітня 2024


ІІ Міжнародний цифровий форум – нова платформа обміну досвідом освітян з України та Польщі

9 квітня відбувся ІІ Міжнародний цифровий форум, організований Вищою Школою Економіки (Wyższa Szkoła Gospodarki) (м.Бидгощ, Польща) у партнерстві з Міністерством вищої освіти Польщі, в роботі якого взяли участь близько 60 учасників з університетів та наукових установ Польщі та України.
Доповідачі поділились досвідом використання штучного інтелекту та імерсивних технологій у мистецькій освіти, підготовці архітекторів, оцифруванні культурної спадщини, методами та формами використання імерсивних засобів у вивченні іноземних мов, міжкультурному спілкуванні, обговорили вплив штучного інтелекту на рівність і справедливість в освіті, питання обізнаності з цифровими технологіями дорослих, шляхи подолання цифрової дезінформації та маніпуляції та ін.
З доповідями на форумі виступили Оксана Овчарук, доктор педагогічних наук, професор, заввідділом компаративістики інформаційно-освітніх інновацій та Оксана Кравчина, науковий співробітник відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій.

10 Квітня 2024


Науково-практична конференція «Впровадження цифрових технологій в освітній процес: сучасні підходи»

26 березня в межах співпраці ІЦО НАПН України та ІМЗО МОН України відбулася науково-практична конференція «Впровадження цифрових технологій в освітній процес: сучасні підходи». Інститут на конференції представляла Литвинова Світлана Григорівна, доктор педагогічних наук, с.н.с., заступник директора з наукової роботи Інституту цифровізації освіти НАПН України, яка виступила з доповіддю «Цифрова трансформація освіти: AR, VR, AI - інноваційні інструменти профільної школи». 135 освітян з різних областей України представили результати теоретичних досліджень та практичного досвіду з проблеми використання цифрових інструментів у освітньому процесі.

28 Березня 2024


Освітяни України, Польщі, Туреччини, Австрії обмінялись досвідом використання цифрових технологій у освітньому процесі

21 березня в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбулась міжнародна науково-практична конференція «Цифрова компетентність вчителя нової української школи 2024: інновації в умовах змін», що пройшла в гібридному форматі. Організаторами конференції виступили 12 установ з України, Польщі, Туреччини, що активно вивчають та впроваджують цифрові технології.

Більше160 зареєстрованих та 60 онлайн-учасників із України, Польщі, Туреччини, Австрії в очному та дистанційному форматі представили результати наукових розробок і практичних надбань з проблем цифровізації освіти та надали матеріали.

Детальніше.


23 Березня 2024


Штучний інтелект у науці та освіті (AISE 2024)

1 березня 2024 р. було проведено Міжнародну наукову конференцію «Штучний інтелект у науці та освіті» (AISE 2024).

Конференція стала платформою для стимулювання дискусій, сприянню зміцненню співпраці між науковими установами, закладами вищої освіти та громадськими науковими організаціями та розвитку інноваційних рішень у сфері штучного інтелекту для науки, економіки та освіти.

В межах конференції було проведено майстер-клас «GPT-store. ШІ-сервіси в навчанні». Після майстер-класу відбулися 4 секційні засідання, де учасники конференції представляли свої доповіді та ділилися практичним досвідом застосування різних сервісів ШІ.


3 Березня 2024


ЗВІТНА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ ІНСТИТУТУ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ

23 лютого відбулася звітна наукова конференція Інституту цифровізації освіти "ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ НАУКОВО-ОСВІТНІХ СЕРЕДОВИЩ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ", що пройшла у гібридному форматі. Пленарне засідання відкрив директор інституту Спірін Олег Михайлович, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України.

До заходу приєдналося 44 учасники. Науковці, аспіранти і докторанти ІЦО НАПН України та спільних науково-дослідних лабораторій, педагогічні працівники експериментальних закладів освіти обговорювали результати своїх наукових досліджень.

Електронне видання збірника матеріалів буде розміщено у вільному доступі в Електронній бібліотеці НАПН України у березні 2024 року.


24 Лютого 2024


Передові технології реалізації освітніх ініціатив

7 лютого 2024 р. в Університеті Григорія Сковороди в Переяславі спільно з МОН України, Ігнститут цифровізації освіти НАПН України, Економічним ун.-м у Вроцлаві (Польща), Ун.-м національного і світового господарства (Болгарія), Сухумським державним ун.-м (Грузія), Даугавпілським ун.-м (Латвія), Humanitas university in sosnowiec (Польща), Балтійською міжнародною академією (Латвія) проведено в змішаному форматі Міжнародну науково-методичну конференцію «Передові технології реалізації освітніх ініціатив».

Серед напрямів конференції: Інтернаціоналізація навчального процесу та підготовка фахівців світового рівня секція, Професійна освіта: сучасні реалії та перспективи розвитку секція, Організація навчання, програми та напрями підготовки студентів у сучасному університеті секція, Соціальні комунікації в інформаційному просторі.


7 Лютого 2024


Всеукраїнська науково-практична конференція молодих вчених «Наукова молодь – 2023»

21 листопада 2023 р. в онлайн форматі відбулась ХІ Всеукраїнська науково-практична конференція молодих вчених «Наукова молодь – 2023». На конференцію зареєструвалося – 175 осіб, до Збірника матеріалів конференції подано понад 100 тез доповідей(статей). До кінця грудня 2023 року заплановано опублікувати Збірник матеріалів конференції з ISBN та DOI. Конференція відбувається щорічно упродовж 11 років у співпраці з радами молодих вчених різних закладів вищої освіти та наукових установ. Ініціатор та координатор конференції Анна Яцишин, провідний науковий співробітник відділу цифрової трансформації НАПН України нашого інституту.


29 Листопада 2023


ХІV Міжнародна науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності»

10 листопада 2023 р. на базі Національного авіаційного університету відбулася ХІV Міжнародна науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності», організаторами якої виступили: кафедра комп’ютерних мультимедійних технологій факультету міжнародних відносин Національного авіаційного університету; Український мовно-інформаційний фонд Національної академії наук України; Інститут цифровізації освіти Національної академії педагогічних наук України; Академія спеціальної педагогіки ім. Марії Гжегожевської (Республіка Польща); Інститут соціологічних наук та педагогіки Академії сільського господарства у Варшаві (Республіка Польща).

14 Листопада 2023


Новини 1 — 10 з 164
Початок | Поперед. | 1 2 3 4 5 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.