Новини

Новий випуск журналу ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ

Опубліковано №2 (76) 2020 року наукового періодичного фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал посідає 8 місце з 670 у "Рейтингу наукових періодичних видань України" і 2-ге у Топ-100 "Найкращі публікації - українська". У номер увійшло 23 статті, 10 з них – англійською. Свої наукові доробки презентують автори з України, Польщі, Великої Британії, Болгарії, Словаччини.


1 Травня 2020


ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ – ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Науковцями Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України було проведено низку всеукраїнських науково-методичних вебінарів для вчителів початкових класів з питань використання ІК і формування цифрового освітнього середовища початкової школи: «Цифрове освітнє середовище початкової школи: методичний аспект» і «Освітнє середовище початкової школи і проєкт «Розумники» (SmartKids)».


30 Квітня 2020


ОН-ЛАЙН МАРАФОН OFFICE 365

За ініціативи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, технічної підтримки Дніпровського ліцею інформаційних технологій, протягом трьох днів 24, 27 та 28 квітня проходив «Он-лайн Марафон Office 365». Організований завідувачем відділу технологій відкритого навчального середовища інституту Світланою Литвиновою та директором ліцею Сергієм Григор’євим потужний захід об’єднав і дав можливість навчатися освітянам усіх категорій: вчителі ЗЗСО, ПТО, викладачі ЗВО, аспірантам. У заході взяли участь 596 учасників з усіх областей України і 14 спікерів.


28 Квітня 2020


ПАРТНЕРСЬКІ ДОСЛІДЖЕННЯ Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України і Ужгородського національного університету

Результати співробітництва Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України і Ужгородського національного університету втілено у навчально-методичний посібник для учителів фізики старшої школи, викладачів, студентів і слухачів системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Різак В. М., Литвинова С. Г., Соколюк О. М. , Чобаль О. І. Шкільний фізичний експеримент з використанням цифрових вимірювальних комплексів: старша школа: навчально-методичний посібник. Ужгород: УжНУ «Говерла», 2019. 256 с. ISBN 978-617-7333-81-3 (гриф МОН України «Схвалено для використання в закладах загальної середньої освіти»).

28 Квітня 2020


ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ № 3, 2020

Шановні колеги. Пропонуємо вашій увазі 3-й випуск електронного інформаційного бюлетеня "ВИКЛИКИ ТА ВІДПОВІДІ МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА ПОДОЛАННЯ ПРОБЛЕМ В ОСВІТІ, ЩО ВИКЛИКАНІ COVID-19". Бюлетень укладений співробітниками відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій, містить добірку оприлюднених міжнародними організаціями заяв та відповідей на питання щодо організації освітніх процесів в умовах, спричинених пандемією COVID-19, а також відповідних рекомендацій.

23 Квітня 2020


РЕЗУЛЬТАТИ ОНЛАЙН ОПИТУВАННЯ ОСВІТЯН ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України протягом 27 березня – 4 квітня 2020 року провів онлайн опитування щодо потреб вчителів та інших категорій освітян у здійсненні дистанційного навчання та підвищенні фахового рівня під час запровадження карантину, пов’язаного з поширенням в Україні вірусу COVID-19. Опитування здійснено з метою оцінки стану ситуації, що склалась під час карантину, а також для надання відповідних рекомендацій зацікавленим сторонам.


7 Квітня 2020


Електронні освітні ресурси для вчителів

Шановні колеги! Продовжується опитування вчителів щодо їхніх потреб у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину. За попередніми результатами відповідей на анкету пропонуємо добірку електронних освітніх ресурсів, що можуть допомогти організувати освітній процес у дистанційній формі під час карантину. Підібрані матеріали містять посилання на онлайн уроки та методичні розробки за різними навчальними предметами, а також інструкції, які можна використати і для проведення уроків, і для виховних годин, нарад з колегами та консультацій з батьками.

30 Березня 2020


Збірник наукових праць «Information Technologies in Education»

Вітаємо наших колег з Херсонського державного університету! Збірник наукових праць «Information Technologies in Education», співзасновником якого є Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, внесено до групи Б Переліку наукових фахових видань України (галузь наук – педагогічні, спеціальність – 011).

12 років цей збірник публікує статті високої якості присвячені науковим, методичним, організаційним і технологічним аспектам розробки і застосування ІКТ. Завдячуючи засновникам, редакторам і експертам видання «Information Technologies in Education» було і залишається ефективним каналом поширення досвіту та передачі знань, де вчені, практики та дослідники можуть обговорювати, аналізувати і критикувати різні аспекти використання ІТ у сфері освіти та підтримувати їх розробку та впровадження.

Колектив Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України


26 Березня 2020


Заходи підтримки освіти в умовах запровадження карантину від Інституту інформаційних технологій і засобів навчання

Використання цифрових технологій відкритих освітніх систем дозволить не тільки пом’якшити можливі негативні наслідки карантину, але й помітно інтенсифікувати впровадження ІКТ в освітню практику.

Ученими Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на період карантину організовано заходи для підтримки вітчизняної освіти. Вебінари, курси, електронні навчальні матеріали та інше.  


24 Березня 2020


ФОРУМ «ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТИ»

В Івано-Франківську відбувся ІІ Форум "Цифрова трансформація освіти", в якому взяли участь понад 300 педагогічних працівників. Світлана Литвинова, д. пед. н., завідувач відділу технологій відкритого навчального середовища ІІТЗН НАПН України, виступила на пленарному засіданні з доповіддю про основні напрями цифрової трансформації загальної середньої освіти та напрями цифровізації освітнього середовища. А також, очолила роботу секції «Цифрові технології в освітній діяльності закладів освіти».

19 Лютого 2020


Новини 41 — 50 з 122
Початок | Поперед. | 3 4 5 6 7 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

Cloud-based Smart Technologies for Open Education

20 грудня 2022 року відбудеться міжнародний рецензований семінар з хмаро орієнтованих смарт технологій відкритої освіти (CSTOE 2022). Участь безкоштовна. Напрями роботи семінару: проєктування персоналізованого навчального та дослідницького середовища; розумні системи та навчальна робототехніка для дистанційного та технологічно покращеного навчання; мобільні ресурси та повсюдні обчислення у відкритій освіті; віртуальна та доповнена реальність у відкритій освіті; видобування, інженерія та управління знаннями; Інтернет речей для відкритої освіти; забезпечення якості ІКТ-освіти: методи, ресурси та технології; хмаро-орієнтовані дослідницькі інфраструктури для відкритої освіти та досліджень; методи і технології інформаційних систем для розширеного навчання; великі та розумні дані у відкритій освіті та дослідженнях тощо; машинне навчання для відкритої освіти та досліджень.


ACNS Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education (CITEd)

19-22 грудня 2022 р. запрошуємо до участі у міжнародній конференції ACNS Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education (CITEd) – це рецензована міжнародна конференція, присвячена новим дослідженням із застосування хмарних та імерсивних технологій в освіті. Конференція охоплює цікаву надсучасну тематику: адаптивні хмарні навчальні платформи, комбіноване навчання, блокчейн в освіті, хмаро орієнтовані освітні застосування штучного інтелекту, хмаро орієнтовані платформи засоби та сервіси електронного навчання, компетентнісно зорієнтовані освітні платформи, проєктування та впровадження імерсивних навчальних середовищ, цифрова трансформація освіти, інтелектуальний аналіз освітніх даних, емоційний штучний інтелект, імерсивні технології у професійній підготовці та перепідготовці, імерсивні технології у природничо-науковій освіті, застосування імерсивних технологій в освіті, мобільне навчання, технології розумного кампусу, соціальна аналітика в освіті, віртуалізація навчання: принципи, технології, засоби, гейміфікація з віртуальною та доповненою реальністю


Workshop on Digital Transformation of Education (DigiTransfEd 2022)

19 грудня 2022 відбудеться англомовний рецензований міжнародний Семінар з цифрової трансформації освіти (DigiTransfEd 2022). Воркшоп проходитиме спільно з міжнародним науково-практичним заходом «Conference on Cloud and Immersive Technologies in Education» (CITEd 2022). Участь безкоштовна. Напрями роботи семінару: Як пандемія COVID-19 спонукала цифрову трансформацію освіти; Цифрове навчальне середовище; Трансформація в методології викладання та навчання, інтеграція відео для онлайн-навчання; Навчання Статистика/аналітика; Адаптивне навчання; Обчислювальне мислення; Підвищення цифрових навичок і компетенцій для цифрової трансформації; Якість контенту цифрової освіти; Навчання на основі AR/VR, гейміфікація; ШІ/прогнозне навчання, платформи досвіду навчання


Науково-практична конференція з міжнародною участю «Імерсивні технології в освіті»

22 вересня 2022 року на базі Інституту цифровізації освіти НАПН України буде проведено ІІ Науково-практичну конференцію з міжнародною участю «Імерсивні технології в освіті»

Організаційний комітет конференції запрошує Вас взяти участь у роботі конференції, виступити з доповідями і повідомленнями, продемонструвати власні розробки, електронні освітні ресурси.


Освітньо-наукова програма підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проєкту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії в Інституті цифровізації освіти НАПН України з метою її вдосконалення.


Інститут цифровізації освіти НАПН України запрошує на навчання до аспірантури та докторантури.

Підготовка докторів філософії та докторів наук в Інституті здійснюється в галузі знань "01 Освіта/Педагогіка", зі спеціальності "011 Освітні, педагогічні науки", спеціалізації "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті".


VIII Міжнародна конференція з цифрової освіти

У мирний час ми планували опублікувати найкращі роботи з VIII Міжнародної конференції з цифрової освіти в екологічних університетах, організованої Національним університетом біоресурсів і природокористування України (Київ, Україна) та Вроцлавським університетом природокористування (м. Вроцлав, Польща) спільно з нашим інститутом у томі Post-proceedings 2-го симпозіуму Myroslav I. Zhaldak on Advances in Educational Technology (AET 2021 - https://aet.easyscience.education/2021/). У зв’язку з війною в Україні ця конференція переноситься. Незважаючи на це, подача документів відкрита.


Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін»

V Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін», проведення якої планувалося 18-19 травня 2022 року в Льотній академії Національного авіаційного університету (м. Кропивницький) переноситься на невизначений термін.