Новини

ВИПУСК №6 (92) ЕЛЕКТРОННОГО ФАХОВОГО ВИДАННЯ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ»

Шановні колеги, друзі, учителі, викладачі, учені! Пропонуємо Вашій увазі випуск № 6 (92) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index (ESCI), має JCI = 0,43 (2021) – Journal Citation Indicator в категорії Education & Educational Research.

30 Грудня 2022


Новини журналу «Інформаційні технології і засоби навчання»

Журнал «Інформаційні технології і засоби навчання» Інституту цифровізації освіти НАПН України став самим рейтинговим у міжнародному дослідженні проблем розвитку цифрової компетентності вчителя.


2 Листопада 2022


ВИПУСК №5 (91) ЕЛЕКТРОННОГО ФАХОВОГО ВИДАННЯ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ»

Шановні колеги, друзі, учителі, викладачі, учені! Пропонуємо Вашій увазі випуск № 5 (91) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index (ESCI), має JCI = 0,43 (2021) – Journal Citation Indicator в категорії Education & Educational Research.


31 Жовтня 2022


З жовтня 2022 р. Інститут цифровізації освіти НАПН України став членом Міжнародного товариства з інженерної педагогіки (IGIP)

Цілями IGIP є вдосконалення методик викладання технічних дисциплін, розробка практико-орієнтованих освітніх програм, які відповідають потребам студентів і роботодавців, заохочення використання комп’ютерно орієнтованих засобів та інструментів навчання технічних дисциплін, інтеграція вивчення мов і гуманітарних наук в інженерну освіту, сприяння формуванню управлінських компетентностей в інженерній освіті, сприяння екологічній свідомості, підтримка розвитку інженерної освіти в країнах, що розвиваються.

20 Жовтня 2022


ВИПУСК №4 (90) ЕЛЕКТРОННОГО ФАХОВОГО ВИДАННЯ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ»

Шановні колеги, друзі, учителі, викладачі, учені! Пропонуємо Вашій увазі випуск № 4 (90) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index (ESCI), має JCI = 0,43 (2021) – Journal Citation Indicator у категорії Education & Educational Research.


29 Вересня 2022


Договір про співпрацю ІЦО НАПН України та НТУ «Дніпровська політехніка»

15 вересня Інститут цифровізації освіти НАПН України та Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» уклали договір про співпрацю. Під час підписання документу директор ІЦО НАПН України, професор, академік НАПН України Валерій Биков, ректор НТУ «Дніпровська політехніка», професор Олександр Азюковський і перший проректор НТУ «Дніпровська політехніка» професор Артем Павличенко визначили завдання спільної роботи та шляхи їх реалізації, серед яких участь у міжнародних академічних програмах, здійснення дослідницької роботи в рамках міжнародних грантових програм та проєктів.

16 Вересня 2022


Зі святом знань!

Шановні освітяни, учні, студенти, батьки!
Щиро вітаємо з особливим для всіх нас святом - Днем знань і початком навчального року!
Нехай цьогорічний першовересень буде сонячним і світлим, надихне на плідну працю, відкриє нові шляхи для творчих здобутків! Бажаємо успіхів, невичерпної енергії, натхнення, миру та злагоди!
Зі святом!

1 Вересня 2022


День Державного Прапора і Незалежності України!

Шановні колеги, шановні співвітчизники!
Прийміть щирі вітання з нагоди Дня Державного Прапора і Дня Незалежності України!
Розбудова незалежної, могутньої та заможної держави — прагнення кожного українця,
мета, на досягнення якої ми спрямовуємо максимум своїх зусиль.
Бажаемо Вам миру, благополуччя, творчих здобутків і звершень, які примножать велич України!

24 Серпня 2022


Про результати наукової та науково-організаційної діяльності  за 2018-2022 рр. Вісник НАПН України

Електронне наукове періодичне видання "Вісник НАПН України" презентує кращі здобутки освітян України та сприяє розвитку наукового потенціалу у сфері освіти, педагогіки і психології, інтеграції вітчизняної педагогічної і психологічної науки у світовий освітньо-науковий простір та всебічне висвітлення діяльності Національної академії педагогічних наук України. У випуску 4 (1) 2022 р. опубліковано наукову доповідь директора Інституту цифровізації освіти НАПН України Валерія Бикова про результати наукової та науково-організаційної діяльності колективу за останні п'ять років. 

8 Серпня 2022


Моделі організаційних систем відкритої освіти

Відкрита освіта сьогодні є сучасним трендом для тих, хто навчає і навчається. Шановні колеги, пропонуємо Вашій увазі наукову працю академіка НАПН України Бикова Валерія Юхимовича - монографію «Моделі організаційних систем відкритої освіти». У роботі з системних позицій викладено основи теорії моделювання організаційних систем відкритої освіти. Книга призначена для всіх тих, кого цікавлять перспективні тенденції розвитку освітніх систем, сучасні підходи щодо їх дослідження і впровадження.

6 Липня 2022


Новини 31 — 40 з 160
Початок | Поперед. | 2 3 4 5 6 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.