Новини

ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ – ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ – ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Науковцями Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України було проведено низку всеукраїнських науково-методичних вебінарів для вчителів початкових класів з питань використання ІК і формування цифрового освітнього середовища початкової школи: «Цифрове освітнє середовище початкової школи: методичний аспект» і «Освітнє середовище початкової школи і проєкт «Розумники» (SmartKids)».

30 Квітня 2020


ОН-ЛАЙН МАРАФОН OFFICE 365 ОН-ЛАЙН МАРАФОН OFFICE 365

За ініціативи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, технічної підтримки Дніпровського ліцею інформаційних технологій, протягом трьох днів 24, 27 та 28 квітня проходив «Он-лайн Марафон Office 365». Організований завідувачем відділу технологій відкритого навчального середовища інституту Світланою Литвиновою та директором ліцею Сергієм Григор’євим потужний захід об’єднав і дав можливість навчатися освітянам усіх категорій: вчителі ЗЗСО, ПТО, викладачі ЗВО, аспірантам. У заході взяли участь 596 учасників з усіх областей України і 14 спікерів.

28 Квітня 2020


ПАРТНЕРСЬКІ ДОСЛІДЖЕННЯ Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України і Ужгородського національного університету ПАРТНЕРСЬКІ ДОСЛІДЖЕННЯ Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України і Ужгородського національного університету
Результати співробітництва Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України і Ужгородського національного університету втілено у навчально-методичний посібник для учителів фізики старшої школи, викладачів, студентів і слухачів системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Різак В. М., Литвинова С. Г., Соколюк О. М. , Чобаль О. І. Шкільний фізичний експеримент з використанням цифрових вимірювальних комплексів: старша школа: навчально-методичний посібник. Ужгород: УжНУ «Говерла», 2019. 256 с. ISBN 978-617-7333-81-3 (гриф МОН України «Схвалено для використання в закладах загальної середньої освіти»).
28 Квітня 2020


ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ № 3, 2020 ІНФОРМАЦІЙНИЙ БЮЛЕТЕНЬ № 3, 2020
Шановні колеги. Пропонуємо вашій увазі 3-й випуск електронного інформаційного бюлетеня "ВИКЛИКИ ТА ВІДПОВІДІ МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА ПОДОЛАННЯ ПРОБЛЕМ В ОСВІТІ, ЩО ВИКЛИКАНІ COVID-19". Бюлетень укладений співробітниками відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій, містить добірку оприлюднених міжнародними організаціями заяв та відповідей на питання щодо організації освітніх процесів в умовах, спричинених пандемією COVID-19, а також відповідних рекомендацій.
23 Квітня 2020


Збірник матеріалів Всеукраїнського науково-практичного семінару «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2020» Збірник матеріалів Всеукраїнського науково-практичного семінару «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2020»
Шановні освітяни, опубліковано збірник матеріалів Всеукраїнського науково-практичного семінару «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2020» (Моделювання цифрового навчального середовища закладу загальної середньої освіти), що проведено Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. 
14 Квітня 2020


РЕЗУЛЬТАТИ ОНЛАЙН ОПИТУВАННЯ ОСВІТЯН ПІД ЧАС КАРАНТИНУ РЕЗУЛЬТАТИ ОНЛАЙН ОПИТУВАННЯ ОСВІТЯН ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України протягом 27 березня – 4 квітня 2020 року провів онлайн опитування щодо потреб вчителів та інших категорій освітян у здійсненні дистанційного навчання та підвищенні фахового рівня під час запровадження карантину, пов’язаного з поширенням в Україні вірусу COVID-19. Опитування здійснено з метою оцінки стану ситуації, що склалась під час карантину, а також для надання відповідних рекомендацій зацікавленим сторонам.

7 Квітня 2020


Електронні освітні ресурси для вчителів Електронні освітні ресурси для вчителів
Шановні колеги! Продовжується опитування вчителів щодо їхніх потреб у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину. За попередніми результатами відповідей на анкету пропонуємо добірку електронних освітніх ресурсів, що можуть допомогти організувати освітній процес у дистанційній формі під час карантину. Підібрані матеріали містять посилання на онлайн уроки та методичні розробки за різними навчальними предметами, а також інструкції, які можна використати і для проведення уроків, і для виховних годин, нарад з колегами та консультацій з батьками.
30 Березня 2020


Збірник наукових праць «Information Technologies in Education» Збірник наукових праць «Information Technologies in Education»

Вітаємо наших колег з Херсонського державного університету! Збірник наукових праць «Information Technologies in Education», співзасновником якого є Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, внесено до групи Б Переліку наукових фахових видань України (галузь наук – педагогічні, спеціальність – 011).

12 років цей збірник публікує статті високої якості присвячені науковим, методичним, організаційним і технологічним аспектам розробки і застосування ІКТ. Завдячуючи засновникам, редакторам і експертам видання «Information Technologies in Education» було і залишається ефективним каналом поширення досвіту та передачі знань, де вчені, практики та дослідники можуть обговорювати, аналізувати і критикувати різні аспекти використання ІТ у сфері освіти та підтримувати їх розробку та впровадження.

Колектив Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

26 Березня 2020


Заходи підтримки освіти в умовах запровадження карантину від Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Заходи підтримки освіти в умовах запровадження карантину від Інституту інформаційних технологій і засобів навчання

Використання цифрових технологій відкритих освітніх систем дозволить не тільки пом’якшити можливі негативні наслідки карантину, але й помітно інтенсифікувати впровадження ІКТ в освітню практику.

Ученими Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України на період карантину організовано заходи для підтримки вітчизняної освіти. Вебінари, курси, електронні навчальні матеріали та інше.  

24 Березня 2020


ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: 2020» ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР «ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: 2020»
5 березня 2020 р. відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2020» (Моделювання цифрового навчального середовища закладу загальної середньої освіти) для вчителів, керівників шкіл, методистів, спеціалістів системи післядипломної педагогічної освіти, аспірантів, науковців та науково-педагогічних працівників.
5 Березня 2020



Новини 261 — 270 з 618
Початок | Поперед. | 25 26 27 28 29 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"

24 червня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбудеться Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару докторанти та аспіранти Інституту звітують про хід виконання та результати свого дисертаційного дослідження.
Семінар відбудеться в дистанційному форматі.


Онлайн-курс «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості»

Запрошуємо взяти участь у навчанні на онлайн-курсі «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості». Цей курс допоможе вам:

  • зрозуміти концепцію відкритої науки: дізнатися, як вона впливає на процес рецензування та яким чином можна використовувати її принципи для підвищення якості наукових публікацій;
  • опанувати новітні інструменти та методи: ознайомитися з цифровими платформами та інноваційними технологіями, що спрощують процес рецензування та роблять його більш прозорим;
  • розвинути навички рецензування: навчитися давати конструктивний зворотний зв’язок, аналізувати наукові статті та інші матеріали в умовах відкритого доступу;
  • дізнатися про етичні аспекти та виклики: розглянути питання конфіденційності, прозорості та об’єктивності в сучасному науковому середовищі.

25 червня 2024 року о 15:00 відбудеться презентація онлайн-курсу.

Реєстраційна форма https://forms.gle/rs4pk5ygyHi33X7M8


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.