Новини

Комплексний іспит зі спеціальності для аспірантів ІЦО НАПН України

26 травня 2022 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбувся комплексний іспит для аспірантів 2-го року навчання зі спеціальності "011 Освітні, педагогічні науки", спеціалізації "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті".
У зв'язку з воєнним станом в Україні, іспит було проведено в дистанційному форматі.
Всі аспіранти успішно склали іспит.
Вітаємо наших аспірантів й бажаємо подальшого успіху в освітній та науковій діяльності!

27 Травня 2022


Відбувся захист дисертаційної роботи Коцюби Романа Богдановича

15 квітня 2021 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України відбувся захист дисертаційної роботи Коцюби Романа Богдановича «Комп’ютерно орієнтована методика розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутніх спеціалістів лікувальної справи» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


19 Квітня 2021


Відбувся захист дисертаційної роботи Яцишин Анни Володимирівни

15 квітня 2021 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України відбувся захист дисертаційної роботи Яцишин Анни Володимирівни «Теоретико-методичні основи використання цифрових відкритих систем у підготовці аспірантів і докторантів з наук про освіту» на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


19 Квітня 2021



17 грудня 2020 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України відбувся захист дисертаційної роботи Гриценчук Олени Олександрівни «Інформаційно-освітнє середовище як засіб розвитку громадянської компетентності вчителів у Нідерландах» на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.

17 Грудня 2020


Присудження наукового ступеня доктора філософії Киві В. Ю.

Вперше в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України відбулося присудження наукового ступеня «Доктор філософії» зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки».


3 Грудня 2020


ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ

29 жовтня 2020 року відбулося онлайн-засідання Вченої ради Інституту інформаційних технологій і засобів навчання під керівництвом директора інституту Бикова В.Ю.. Головним питанням порядку денного була доповідь Литвинової С.Г. про результати ІІІ етапу наукового дослідження «Система комп’ютерного моделювання пізнавальних завдань для формування компетентностей учнів з природничо-математичних предметів». Заслухавши позитивний експертний висновок комісії, підготовлений Овчарук О.В., завідувачем відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій, члени вченої ради ухвалили рішення про схвалення наукових результатів та продовження їх впровадження в діяльність закладів освіти.


29 Жовтня 2020


Засідання спеціалізованої вченої ради

17 вересня 2019 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01, відбулися захисти дисертаційних робіт на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук Хрипун Вікторії Олександрівни на тему «Хмарні сервіси Google як засіб управління освітньою діяльністю закладу дошкільної освіти» та Лупаренко Лілії Анатоліївни на тему «Використання електронних відкритих журнальних систем у науково-педагогічних дослідженнях» за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


17 Вересня 2019


Засідання спеціалізованої вченої ради

2 липня 2019 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01 відбулися захисти дисертаційних робіт на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук Гриценка В.Г. «Теоретико-методичні основи проектування та впровадження інформаційно-аналітичної системи управління університетом» та Головні О.С. «Методика застосування технологій віртуалізації Unix-подібних операційних систем у підготовці бакалаврів інформатики» кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


2 Липня 2019


Засідання спеціалізованої вченої ради

11 червня 2019 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01, відбувся захисти дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті Дудко Анни Федорівни «Комп’ютерно орієнтована методика оцінювання якості тестів з вищої математики викладачами закладів вищої освіти». Вітаємо нашу колегу з успішним захистом. Бажаємо продовжувати наукові розвідки щодо створення та впровадження у вітчизняну освітню практику інформаційно-комунікаційних технологій.

11 Червня 2019


Засідання спеціалізованої вченої ради

14 травня 2019 р. на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 26.459.01, відбулися захисти дисертацій на здобуття наукових ступенів доктора педагогічних наук та кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті.
Вакалюк Тетяна Анатоліївна «Теоретико-методичні засади проектування і використання хмаро орієнтованого навчального середовища у підготовці бакалаврів інформатики»
Процька Світлана Миколаївна «Комп’ютерно орієнтована методика формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів-філологів».

14 Травня 2019


Новини 11 — 20 з 51
Початок | Поперед. | 1 2 3 4 5 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.