Новини

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету

Співробітники Відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій ІІТЗН НАПН України залучилися до участі у міжнародній науково-практичній конференції «Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету», що проходила 20 серпня 2015 року на базі Київського університету імені Бориса Грінченка.

20 Серпня 2015


Перша літня школа "Хмарні сервіси в освіті"

У рамках реалізації Інститутом інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Всеукраїнського проекту «Хмарні сервіси в освіті» було започатковано Першу літню школу, що проходила з 15 по 19 червня 2015 року (с. Залізний Порт, Херсонська обл.). До заходу долучились понад 65 педагогів з різних регіонів України.

19 Червня 2015


IV-а Міжнародна конференція «Математика. Інформаційні технології. Освіта» - Луцьк-Світязь 2015

12 червня 2015 року розпочала роботу IV-а Міжнародна конференція «Математика. Інформаційні технології. Освіта» - Луцьк-Світязь 2015. Cтарший науковий співробітник відділу комп’ютерно орієнтованих засобів навчання Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПНУ, кандидат педагогічних наук Гриб’юк Олена Олександрівна та аспірант відділу комп’ютерно орієнтованих засобів навчання Юнчик Валентина Леонідівна брали активну участь у роботі програмного та організаційного комітетів IV-а Міжнародної конференції «Математика. Інформаційні технології. Освіта» - Луцьк-Світязь 2015, що проходила в Східноєвропейському національному університеті імені Лесі Українки.

12 Червня 2015


Засоби і технології сучасного навчального середовища – 2015

22-23 травня 2015 р. відбулася щорічна Міжнародна науково-практична конференція «Засоби і технології сучасного навчального середовища»

23 Травня 2015


MoodleMootUkraine 2015

21-22 травня 2015 р. Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України виступив співорганізатором ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «MoodleMootUkraine 2015. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle», яка проходила на базі Київського національного університету будівництва і архітектури.

22 Травня 2015


ICTERI-2015

14-16 травня 2015 р. відбулася ХІ Міжнародна науково-практична конференція «ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних додатках: інтеграція, гармонізація та трансфер знань» (‘ICT in Education, Research, and Industrial Applications: Integration, Harmonization, and Knowledge Transfer’ (ICTERI-2015)).

16 Травня 2015


Міжнародна науково-практична конференція FOSS Lviv-2015

З 23 по 26 квітня 2015 року старший науковий співробітник відділу комп’ютерно орієнтованих засобів навчання Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПНУ, кандидат педагогічних наук Гриб’юк Олена Олександрівна та аспірант відділу комп’ютерно орієнтованих засобів навчання Юнчик Валентина Леонідівна брали активну участь у Міжнародній науково-практичній конференції FOSS Lviv-2015, що проходила в Львівському національному університеті імені Івана Франка (вул. Університеська 1, дзеркальна зала).

26 Квітня 2015


Звітна наукова конференція ІІТЗН НАПН України

19 березня відбулась Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
19 Березня 2015


Новини 161 — 168 з 168
Початок | Поперед. | 13 14 15 16 17 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

Вступ до аспірантури у 2024 р. Спеціально організована сесія ЄВІ.

Згідно з Порядком прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році, умовою допуску до вступних іспитів до аспірантури Інституту цифровізації освіти НАПН України є успішне складання єдиного вступного іспиту (ЄВІ).
У вересні 2024 році відбудеться спеціально організована сесія ЄВІ.
Зареєструватися для участі в спецсесії ЄВІ можуть вступники, які:
  • реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ, але не змогли взяти в ній участі;
  • бажають повторно скласти ЄВІ, для покращення результату;
  • не реєструвалися для участі в основній чи додатковій сесії ЄВІ.
Реєстрація для участі в спецсесії ЄВІ триватиме протягом 12–19 серпня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ триватиме протягом 12–14 вересня 2024 року.
Спеціально організована сесія ЄВІ буде проведена за рахунок коштів фізичних та/або юридичних осіб


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.